Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με το πως θα πείσετε έναν πελάτη να αγοράσει τώρα. Θα πρέπει να του παρέχουμε κάποιο ισχυρό κίνητρο, ώστε να μπορέσει να ολοκληρώσει άμεσα την παραγγελία του. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Σε αυτό το άρθρο θα δουμε 5 τρόπους που λειτουργούν ως κίνητρο για να αγοράσει ο πελάτης.
Το κίνητρο μπορεί να είναι μια προσφορά για περιορισμένα τεμάχια. Έστω ότι έχετε μόνο 5 τεμάχια διαθέσιμα. Τότε θα πρέπει να πείτε στον πελάτη να προλάβει να αγοράσει. Μπορεί να υπάρχει ένα συγκεκριμένο χρονικό παράθυρο στο οποίο να ισχύει η προσφορά, η οποία συνήθως συνοδεύεται από κάποιο χρονόμετρο που μετρά αντίστροφα, μέχρι τη λήξη της προσφοράς.
Ακόμα, μπορείτε να ενσωματώσετε στη σελίδα σας κάποιο pop-up που θα εμφανίζεται και θα λέει στον πελάτη πόσα ακόμα τεμάχια είναι διαθέσιμα ή το πόσο διαθέσιμο χρόνο έχει για να προλάβει.
Μια επιπλέον καλή πρακτική είναι να δημιουργήσετε χρονικά δεσμευτικές προσφορές για νέους πελάτες. Για παράδειγμα, μπορείτε να πείτε στον πελάτη “Πραγματοποιήστε την πρώτη σας αγορά μέσα στις επόμενες 24 ώρες και θα έχετε 25% έκπτωση” ή μπορείτε να πείτε ότι θα λάβουν κάποιο δώρο ή ακόμα και δωρεάν μεταφορικά.
Ένας ακόμα τρόπος για να παρέχετε ισχυρό κίνητρο στον πελάτη είναι το λεγόμενο discount on leave. Στην ουσία, όταν αντιλαμβανόμαστε ότι ο πελάτης προσπαθεί να φύγει από το καλάθι ή από κάποια συγκεκριμένη σελίδα που επιλέξαμε, τότε μπορούμε να πούμε στον πελάτη κάτι του τύπου “Πραγματοποιήστε την αγορά σας στα επόμενα 30 λεπτά και θα έχετε 15% έκπτωση”.

5 τρόποι για να παρέχετε κίνητρο αγοράς
- Διαθέστε περιορισμένα τεμάχια
- Θέστε συγκεκριμένο χρονικό παράθυρο για την προσφορά
- Προσθέστε ένα pop-up
- Δημιουργήστε χρονικά δεσμευτικές προσφορές για νέους πελάτες
- Εφαρμόστε το discount on leave