fbpx

Τι είναι το Google My Business

Τι είναι το Google My Business

Με έναν λογαριασμό Google My Business όχι μόνο καταχωρείτε την επιχείρησή σας αλλά με το δωρεάν Εταιρικό προφίλ σας, μπορείτε να συνδεθείτε εύκολα με υποψήφιους πελάτες στην Αναζήτηση και τους Χάρτες Google. Καταχωρίσεις στο Google My Business μπορούν να δημιουργηθούν μόνο για επιχειρήσεις που διατηρούν μια φυσική τοποθεσία, την οποία οι πελάτες μπορούν να επισκέπτονται.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Google My Business

  • Διατήρηση ακριβών πληροφοριών σχετικά με την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο
  • Αλληλεπίδραση με πελάτες
  • Προσέλκυση νέων πελατών

Που θα προβάλλεται η επιχείρηση αφού την καταχωρήσουμε στο Google My Business

Η επιχείρηση θα εμφανίζεται σε 3 σημεία:

  1. Google Local Pack
    Είναι η λίστα αποτελεσμάτων που εμφανίζεται στο επάνω κεντρικό μέρος της σελίδας, η οποία αποτελείται από 3 Google My Business προφίλ, που βρίσκονται κοντά στην τοποθεσία που έψαξε ο χρήστης, δείχνοντας τη θέση τους στο χάρτη (Google Maps) αλλά και κριτικές, αν υπάρχουν.
  2. Google My Business
    Όταν κάποιος αναζητήσει μια επιχείρησή σου με το όνομά της θα εμφανιστεί στο δεξί επάνω μέρος της σελίδας.
  3. Google Maps
    Οι πληροφορίες του Google My Business εμφανίζονται επίσης όταν κάποιος πραγματοποιεί αναζήτηση απευθείας στους χάρτες Google για μια συγκεκριμένη επιχείρηση ή τον τύπο της επιχείρησης.

Βασικά χαρακτηριστικά του Google My Business

  1. Όνομα
    Το όνομά σας πρέπει να αντικατοπτρίζει το όνομα της επιχείρησής σας στον πραγματικό κόσμο, όπως χρησιμοποιείται συνήθως στο φυσικό κατάστημα, στην ιστοσελίδα, στις κάρτες σας και όπως είναι γνωστό στους πελάτες. Η ακριβής παρουσίαση του ονόματος μιας επιχείρησης διευκολύνει τους πελάτες να την εντοπίσουν στο διαδίκτυο.
  2. Διεύθυνση
    Χρησιμοποιήστε μια ακριβή διεύθυνση ή και περιοχή εξυπηρέτησης, για να περιγράψετε την τοποθεσία της επιχείρησής σας. Οι ταχυδρομικές θυρίδες ή τα γραμματοκιβώτια που βρίσκονται σε απομακρυσμένες τοποθεσίες δεν γίνονται αποδεκτά. Θα πρέπει επιπλέον να επαληθεύσετε με την Google την ακριβή τοποθεσία σας.
  3. Ιστοσελίδα και τηλέφωνο
    Καταχωρίστε έναν αριθμό τηλεφώνου που συνδέεται όσο το δυνατόν αμεσότερα με την τοποθεσία της επιχείρησής σας ή/και καταχωρίστε μια Ιστοσελίδα που εκπροσωπεί τη συγκεκριμένη τοποθεσία. Εάν δεν έχετε Ιστοσελίδα μπορείτε να δημιουργήσετε έναν δωρεάν μέσα από το Google My Business.
  4. Ωράριο λειτουργίας
    Καταχωρίστε το κανονικό ωράριο λειτουργίας της επιχείρησής σας κατά το οποίο εξυπηρετείτε τους πελάτες. Κατά περίπτωση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως κανονικό ωράριο λειτουργίας το τρέχον εποχιακό ωράριο λειτουργίας. Επίσης, μπορείτε να καθορίσετε ένα ειδικό ωράριο λειτουργίας για συγκεκριμένες ημέρες, όπως για αργίες ή για ειδικές εκδηλώσεις.
  5. Κατηγορία επιχείρησης
    Οι κατηγορίες βοηθούν τους πελάτες σας να βρίσκουν ακριβή και συγκεκριμένα αποτελέσματα για υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Το “Goody’s” είναι ένα εστιατόριο φαστ φουντ που εκτός από χάμπουργκερ προσφέρει στο μενού του και ορισμένα επιδόρπια. Το “Goody’s” πρέπει να επιλέξει την κατηγορία “Εστιατόριο φαστ φουντ”, καθώς και την πρόσθετη κατηγορία “Εστιατόριο χάμπουργκερ”, αλλά όχι την κατηγορία “Εστιατόριο με επιδόρπια”

    Ένα ολοκληρωμένο παράδειγμα για τα 5 βασικά χαρακτηριστικά, αν δημιουργούσατε μια καταχώριση για μια καφετέρια στο κέντρο της Κατερίνης, η οποία είναι ανοιχτή ολόκληρο το 24ωρο και ονομάζεται “Ο καφές μου”, θα καταχωρίζατε τις πληροφορίες της συγκεκριμένης επιχείρησης με τον εξής τρόπο: Όνομα επιχείρησης: Ο καφές μου Διεύθυνση: Ερμού 5, 60100, Κατερίνη Ωράριο: Ανοιχτά όλο το 24ωρο Κατηγορία: Καφετέρια
  6. Σύντομη σύνοψη της επιχείρησής σας
    Κατά τη δημιουργία της περιγραφής της επιχείρησής σας, φροντίστε η περιγραφή να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, να διαθέτει έναν προσωπικό χαρακτήρα και να προκαλεί το ενδιαφέρον. Η επιχείρησή σας δεν είναι απλώς μια επιχείρηση, αλλά σηματοδοτεί τον τρόπο που απευθύνεστε σε δυνητικούς αγοραστές.
  7. Μενού
    Υπάρχουν δύο είδη μενού που μπορείτε αν θέλετε να προσθέσετε:
    – Ένα μενού για επιχειρήσεις εστίασης και αναψυχής (όπως εστιατόρια ή μπαρ), όπου καταχωρείται ο πλήρης κατάλογος φαγητών και ποτών που προσφέρει η επιχείρηση.
    – Ένα μενού για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, όπως κουρεία, σπα ή συνεργεία αυτοκινήτων, όπου καταχωρίζεται ο πλήρης κατάλογος των υπηρεσιών που προσφέρει η επιχείρηση.
  8. Προϊόντα και Υπηρεσίες
    Τώρα, εάν έχετε κάποια προϊόντα και υπηρεσίες που θέλετε να ξέρουν οι χρήστες καλό είναι να τις προσθέσετε στο αντίστοιχο τμήμα στο GMB. Έτσι οι υποψήφιοι πελάτες θα μπορούν να έχουν από πριν τις απαραίτητες για αυτούς πληροφορίες πριν σας επισκεφτούν.
  9. Φωτογραφίες και Βίντεο
    Οι φωτογραφίες και τα βίντεο βοηθούν τους αγοραστές να βρουν την επιχείρησής σας στο Google. Οι φωτογραφίες στις καταχωρίσεις της επιχείρησής σας μεταφορτώνονται τόσο από εσάς όσο και από τους πελάτες. Φροντίστε να προσθέτετε μέσα τακτικά στην καταχώρισή σας, για να προωθείτε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες και να ενισχύετε την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

    Υπάρχουν διάφοροι τύποι φωτογραφιών που μπορείτε να προσθέσετε στην καταχώριση της επιχείρησής σας:Λογότυπο: Βοηθήστε τους πελάτες σας να αναγνωρίζουν την επιχείρησή σας στο Google. Για επιχειρήσεις που έχουν τις δικές τους βασικές πληροφορίες (αριθμός τηλεφώνου, ωράριο λειτουργίας, κ.λπ.), το Εταιρικό προφίλ θα επισημάνει το λογότυπο. – Φωτογραφία εξωφύλλου: Ορίστε μια φωτογραφία εξωφύλλου στην κορυφή του προφίλ η οποία αντιπροσωπεύει καλύτερα την επιχείρησή σας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, με αυτήν την ενέργεια δεν διασφαλίζεται ότι η φωτογραφία εξωφύλλου θα καταχωριστεί ως η πρώτη εικόνα για την επιχείρησή σας.- Πρόσθετες φωτογραφίες: Προσθέστε διαφορετικές φωτογραφίες, για να αναδείξετε χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας τα οποία λαμβάνουν υπόψη οι πελάτες, όταν παίρνουν αποφάσεις αγοράς.
  10. Κριτικές πελατών
    Είναι πολύ σημαντικό να επικοινωνείτε με τους υποψήφιους πελάτες σας μέσω των κριτικών. Να ευχαριστείτε κάποιον για την καλή του κριτική και να εκφράσετε την επιθυμία σας να ξαναέρθει. Και μην αμελείτε να απαντάτε σε μια αρνητική κριτική. Είναι μια ευκαιρία να ξανά καλέσετε έναν απογοητευμένο πελάτη να σας δώσει μια ευκαιρία παρά να μείνει με την αρνητική εντύπωση.
  11. Χαρακτηριστικά επιχείρησης
    Τα χαρακτηριστικά παρέχουν στους αγοραστές περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Η προσθήκη συναφών και ακριβών χαρακτηριστικών βοηθά τους υποψήφιους αγοραστές να βρουν την επιχείρησή σας στο Google. Στα χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται παροχές όπως “Έχει Wi-Fi”. Μπορείτε να επεξεργαστείτε απευθείας τα αντικειμενικά χαρακτηριστικά (π.χ. αποδεκτοί τύποι πληρωμής).
  12. Αναρτήσεις
    Δημοσιεύστε αναρτήσεις και ενημερώστε τους αγοραστές σχετικά με μεγάλες εκπτώσεις, νέα ή δημοφιλή προϊόντα, καθώς και σχετικά με υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρησή σας. Δημιουργώντας αναρτήσεις, μπορείτε να προβάλλετε περιεχόμενο κειμένου, βίντεο ή φωτογραφιών στους αγοραστές, όταν αυτοί βλέπουν την καταχώριση της επιχείρησής σας.
  13. Στατιστικά
    Τέλος, μην ξεχνάτε να ελέγχετε συχνά τα στατιστικά σας ώστε να αναγνωρίζετε τις καλύτερες πηγές προσέλκυσης νέων πελατών, πόσοι σας κάλεσαν, πόσοι επέλεξαν να έρθουν στο κατάστημά σας επιλέγοντας τις οδηγίες μέσω Google Maps αλλά και ποιες αναρτήσεις και φωτογραφίες έχουν καλύτερα αποτελέσματα.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν …

Θέλετε να κάνετε το επόμενο ψηφιακό βήμα στην επιχείρησή σας?

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Επικοινωνία!