fbpx

Χρήσιμα tips για την κατηγοριοποίηση των προϊόντων στο eshop σου

SMILE MEDIA ARTHRO TIPS GIA KATIGORIOPOIHSH PROIONTON STO ESHOP 01

Ένα απαραίτητο στοιχείο που πρέπει να έχει κάθε eshop είναι η κατηγοριοποίηση και τα φίλτρα. Τα φίλτρα κάνουν την περιήγηση πιο εύκολη και βοηθούν τον επισκέπτη να ανακαλύψει παρόμοια προϊόντα.

Σκεφτείτε ότι μπαίνετε σε ένα σούπερ μάρκετ και θέλετε να αγοράσετε γιαούρτι. Η λογική λέει πως το γιαούρτι θα βρίσκεται κοντά στο γάλα. Η οργάνωση των προϊόντων έχει γίνει με τέτοιο τρόπο, που η ανακάλυψη και η εύρεση προϊόντων γίνεται με φυσικό τρόπο. Το ίδιο θα πρέπει να γίνεται και σε ένα eshop.

Προτού ξεκινήσετε να φτιάχνετε τη σελίδα σας, σχεδιάστε τη διαμόρφωση των προϊόντων σας. Σχεδιάστε ένα δέντρο με τις κατηγορίες και τα φίλτρα, ώστε να ξέρετε το πως θα κινηθείτε για να αποφύγετε τυχόν λάθη. Είναι πολύ καλό να μπείτε σε ανταγωνιστικά site και να δείτε πως γίνεται η παρουσίαση των προϊόντων, καθώς και τη δομή του καταστήματος.

Σε αντίθεση με ένα φυσικό κατάστημα που αν δεν έχεις προϊόντα τα ράφια σου θα φαίνονται άδεια, σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι απαραίτητο να έχεις πολλά προϊόντα σε κάθε κατηγορία. Κάθε προϊόν μπορεί να ανήκει σε παραπάνω από μια διαφορετικές κατηγορίες.

SMILE MEDIA ARTHRO TIPS GIA KATIGORIOPOIHSH PROIONTON STO ESHOP 02

Πολλές φορές θα χρειαστεί να φτιάξετε ειδικές κατηγορίες που εξυπηρετούν ορισμένους σκοπούς. Μπορείτε να προσθέτετε και να αφαιρείτε όσες κατηγορίες θέλετε στο κατάστημά σας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί να δημιουργήσετε κατηγορίες για δώρα Χριστουγέννων, black friday και εποχιακά προϊόντα, οπότε καταλαβαίνετε τη λογική πίσω από τις κατηγορίες.

Τα φίλτρα κάνουν την πλοήγηση πιο εύκολη και βοηθούν τον πελάτη να βρει αυτό που ψάχνει ακόμα πιο εύκολα, ανάμεσα σε μια πληθώρα προϊόντων. Σκεφτείτε την περίπτωση να ψάχνετε ένα λάπτοπ ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλα. Πόσο πιο εύκολη γίνεται η ανακάλυψη προϊόντων όταν ξέρετε περίπου τι ψάχνετε, εφαρμόζοντας τα κατάλληλα φίλτρα;

Τα φίλτρα βρίσκονται συνήθως στην αριστερή πλευρά της σελίδας και μπορούν να φορούν την τιμή, τη μάρκα, το χρώμα, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και ό,τι άλλο μπορεί να σκεφτείτε.

Γενικότερα, η κατηγοριοποίηση είναι κάτι που πρέπει να σκεφτείτε καλά και θα πρέπει να υλοποιηθεί σωστά και προνοητικά εξ αρχής. Ο λόγος είναι ότι εφόσον το κατάστημα λειτουργεί κανονικά, είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αλλάξει κάποιος τη λειτουργικότητα και πιο γενικά να κάνει ριζικές αλλαγές.

Οπότε να σκέφτεστε πάντα προνοητικά.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν …

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Καλέστε μας στο 23510 24467