Τι είναι το SEM;
Το Search Engine Marketing (SEM) είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιεί τρόπους διαφήμισης για την αύξηση των εμφανίσεων που λαμβάνει μια ιστοσελίδα στις μηχανές αναζήτησης. Μπορείτε να το έχετε ξανακούσει και ως Pay Per Click (PPC), δηλαδή πληρωμή ανά κλικ.
Σε αντίθεση με το SEO και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να ανεβάσουν μια ιστοσελίδα στα οργανικά αποτελέσματα, το SEM αξιοποιεί PPC πλατφόρμες όπως το Google Ads και το Βing Ads, με σκοπό να στοχεύσουμε στο ιδανικό κοινό της επιχείρησής μας. Οι διαφημίσεις που προσφέρει το Google Ads είναι στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης, διαφημίσεις σε ιστοσελίδες, διαφημίσεις στο Gmail, στο YouTube και πολλά ακόμα.
Αναλαμβάνουμε να καθοδηγήσουμε πλήρως την επιχείρησή σας προς την επιτυχία, αξιοποιώντας όλες τις τεχνικές του SEM. Επικοινωνήστε μαζί μας για να ανακαλύψουμε το τι ταιριάζει στα μέτρα της εταιρείας σας.
Πλεονεκτήματα του SEM
Το SEM είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιείται από τις πιο μικρές έως και τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο. Οι διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης έχουν τη δυνατότητα να κάνουν το brand σας να ξεχωρίσει.
1. Ενισχύει το Brand Awareness
Οι χορηγούμενες διαφημίσεις μπορούν να κάνουν την επιχείρησή σας να διαφέρει από τον ανταγωνισμό. Είτε κάποιος πατήσει στις διαφημίσεις σας, είτε όχι, αυτές οι διαφημίσεις ενισχύουν την παρουσία της επιχείρησής σας και προκαλούν εντύπωση. Όταν αυτή η τακτική συνδυαστεί με άλλες τεχνικές ενίσχυσης του brand awareness, τότε αργά η γρήγορα θα βρεθείτε σίγουρα μπροστά στο ιδανικό σας κοινό.
2. Γρήγορη εμφάνιση
Το να αρχίσει να εμφανίζεται περισσότερο η ιστοσελίδα σας εφαρμόζοντας τεχνικές SEO είναι κάτι που απαιτεί πολλή ενέργεια και χρόνο. Από την άλλη πλευρά, το SEM προσφέρει άμεσα αποτελέσματα. Μπορεί να εμφανίσει τις διαφημίσεις κατευθείαν μπροστά στους ιδανικούς σας πελάτες. Είναι μια πολύ καλή βραχυχρόνια στρατηγική που θα ενισχύσει την παρουσία της επιχείρησης και των προϊόντων σας.
3. Στόχευση βάσει τοποθεσίας
Ένα από τα πιο βασικά πλεονεκτήματα του Search Engine Marketing είναι ότι μπορείτε να στοχεύσετε άτομα τα οποία βρίσκονται στην εμβέλεια λειτουργίας της επιχείρησής σας. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να εμφανίσετε διαφημίσεις μόνο στα άτομα που πραγματικά μπορούν να επισκεφτούν το κατάστημά σας. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι αναζητούν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις κοντά τους. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι αναζητούν 200% περισσότερο χρησιμοποιώντας τις λέξεις κοντά μου ή την περιοχή τους.
4. Απλή διαχείριση
Η απλότητα είναι ακόμα ένα πολύ ισχυρό πλεονέκτημα του SEM. Πλατφόρμες όπως το Google Ads κάνουν τη δημιουργία και τη διαχείριση διαφημιστικών καμπανιών πιο εύκολη από ποτέ. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε προγράμματα για διαφορετικές διαφημίσεις, τα οποία σας επιτρέπουν να επενδύετε ανάλογα με το budget που διαθέτετε. Έτσι, μπορείτε να διασφαλίζετε ότι θα έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα, ενώ παράλληλα θα μπορείτε να σταματήσετε όταν εσείς κρίνετε ότι είναι το ιδανικό για την επιχείρησή σας.
5. Εύκολη στόχευση
Όπως ήδη αναφέρθηκε παραπάνω, το Search Engine Marketing δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσετε καταναλωτές που βρίσκονται κοντά στην επιχείρησή σας. Όμως αυτός δεν είναι ο μόνος τρόπος για να βρεθείτε μπροστά στους ιδανικούς σας πελάτες. Τα άτομα διαφορετικών ηλικιών, ομάδων, φύλων και κοινωνικοοικονομικών ομάδων χρησιμοποιούν διαφορετικές λέξεις – κλειδιά στην αναζήτηση.
Η χρήση των στενευμένων λέξεων – κλειδιών στις διαφημίσεις σας θα σας φέρουν σε επαφή με πελάτες που θα αλληλεπιδράσουν πραγματικά με την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, θέλετε να στοχεύσετε σε άτομα 20 χρονών και άνω. Μπορείτε να βρείτε λέξεις – κλειδιά που χρησιμοποιούν και να τους στοχεύσετε με σχετικό περιεχόμενο.
6. Αυξάνει το traffic του site σας
Οι διαφημίσεις είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει κάποιος καθώς αναζητεί κάτι που τον ενδιαφέρει. Αν το κείμενό σας είναι καλό, τότε πολλοί χρήστες θα κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας, αυξάνοντας έτσι το traffic. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο σε περιπτώσεις που οι επιχειρήσεις δυσκολεύονται να δημιουργήσουν οργανικό traffic μέσω του SEO. Αν αξιοποιηθεί σωστά, τότε το SEM μπορεί να φέρει πολύ καλά αποτελέσματα μέχρι η επιχείρησή σας να αποκτήσει οργανικό traffic.
7. Τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα
Η καταγραφή της απόδοσης των στατιστικών καμπανιών μπορεί να είναι μια πολύ δύσκολη και ακριβή διαδικασία. Πρέπει να διεξαχθούν έρευνες, να συγκεντρωθούν ομάδες και να βγουν στατιστικά. Ευτυχώς όμως πλατφόρμες σαν αυτήν της Google, δίνουν απευθείας πρόσβαση σε τέτοιου είδους στοιχεία. Αυτό είναι και ένα πολύ βασικό πλεονέκτημα του SEM έναντι των παραδοσιακών τρόπων διαφήμισης.
Γιατί να επιλέξετε εμάς
Ασχολούμαστε χρόνια με το Search Engine Marketing και γνωρίζουμε όλες τις τακτικές και τις τεχνικές στόχευσης λέξεων – κλειδιών. Πάντοτε μελετούμε καλά την επιχείρησή σας και το ιδανικό σας κοινό, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε ότι θα έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα από την καμπάνια που θα οργανώσουμε για εσάς. Επικοινωνήστε μαζί μας για να δούμε μαζί τι ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
SEM ή SEO;
Συχνά πολλοί συγχέουν τον όρο SEM με το SEO. Παρόλα αυτά η διαφορά τους είναι πολύ σημαντική.
Στόχος
Ο στόχος του SEM είναι να ανεβάσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας με διαφημίσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Πρόκειται για τα πρώτα 2-3 αποτελέσματα που βλέπετε στην κορυφή των αποτελεσμάτων όταν αναζητάτε κάτι και που έχουν δίπλα τους το ταμπελάκι που γράφει “Διαφήμιση”. Είναι μια επένδυση που αποδίδει βραχυχρόνια.
Το SEO αφορά τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου και της δομής μιας ιστοσελίδας, ώστε αυτή να ανέβει υψηλότερα στην κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Οργανικά είναι τα αποτελέσματα που εμφανίζονται μετά τις διαφημίσεις και έχουν αξιολογηθεί από τη Google ή όποια άλλη μηχανή αναζήτησης ώς περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Είναι μια επένδυση που αποδίδει σε βάθος χρόνου, διότι πρέπει να ωριμάσει για να φέρει αποτελέσματα.
Τρόπος εφαρμογής
Το SEM μπορεί να γίνει μέσα από ειδική πλατφόρμα που προσφέρει η εκάστοτε μηχανή αναζήτησης. Εντός της πλατφόρμας οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να στήσουν ολόκληρες διαφημιστικές καμπάνιες, να ορίσουν το budget που θέλουν να επενδύσουν στις διαφημίσεις τους. Μια καμπάνια μπορεί να περιέχει πολλαπλές διαφημίσεις.
Το SEO γίνεται τόσο εντός της ιστοσελίδας σας όσο και εκτός. Για να γίνει το SEO πρέπει να εξετάσουμε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και να το κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης, ώστε αυτές να μπορούν να καταλάβουν το τι γράφετε. Μερικοί ακόμα τρόποι για να εφαρμόσετε το SEO είναι να γράφετε άρθρα στο blog της ιστοσελίδας σας ή σε blog τρίτων και να αυξήσουμε τον αριθμό των backlinks προς τη δική σας ιστοσελίδα.
Συμπέρασμα
Το Search Engine Marketing είναι μια τεχνική που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθός της. Είναι μια πρακτική που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να φέρετε άμεσα αποτελέσματα και μετατροπές στην επιχείρησή σας. Οι διαφημίσεις που μπορούμε να βάλουμε είναι απολύτως προσαρμόσιμες και ευέλικτες. Εσείς ορίζετε το διαθέσιμο budget.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσουμε τις διαφημιστικές καμπάνιες που θα αυξήσουν πραγματικά τις πωλήσεις σας. Αναλαμβάνουμε ολόκληρη τη διοργάνωση και το τρέξιμο της καμπάνιας, ώστε η επιχείρησή σας να κερδίζει χρήματα και αναγνωρισιμότητα στον αυτόματο πιλότο.