fbpx

Email Marketing

Email Marketing

Το email marketing αποτελεί έναν από τους πιο καθιερωμένους, οικονομικούς και αποτελεσματικούς τρόπους marketing που μπορεί να αξιοποιήσει μια επιχείρηση. Παρόλο που οι πιο κλασικοί τρόποι επικοινωνίας έχουν πλέον σταματήσει να χρησιμοποιούνται, το email είναι ένα μέσο που χρησιμοποιείται πάρα πολύ ακόμα και σήμερα. Έχει μπει πλέον για τα καλά στην καθημερινή ζωή του μέσου ανθρώπου. 

Μπορεί η αποστολή email σε πελάτες να ακούγεται εύκολη υπόθεση, όμως η πραγματικότητα απέχει πολύ από αυτό. Η αποστολή μαζικών email θα πρέπει να γίνεται με σεβασμό προς τον αναγνώστη. Δεν πρέπει το email σας να μοιάζει με spam, αλλιώς είναι πολύ πιθανό να καταλήξει στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα.

Γιατί να επενδύσετε στο email marketing / newsletter

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους πάρα πολλές επιχειρήσεις εντάσσουν τη σύνταξη newsletter στην στρατηγική τους. Είμαστε στη διάθεσή σας, ώστε να φροντίσουμε η επιχείρησή σας να έχει όλα τα οφέλη που θα αναφέρουμε παρακάτω. Ας δούμε τους κυριότερους από αυτούς τους λόγους.

1. Είναι οικονομικό και έχει υψηλό ROI

Το email marketing είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους marketing για τις επιχειρήσεις, διότι το κόστος υπηρεσιών είναι πολύ χαμηλότερο από αυτό των PPC διαφημίσεων. Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες μαζικής αποστολής email με έξυπνες λειτουργίες στους πελάτες σε πολύ χαμηλό κόστος, ενώ παράλληλα η αξία που λαμβάνουν είναι πολύ υψηλή. Είναι μια επένδυση με υψηλή απόδοση.

2. Στατιστικά Δεδομένα

Οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται για τη μαζική αποστολή email παρέχουν διάφορα είδη μετρικών και στατιστικών στοιχείων, τα οποία δείχνουν το engagement των αναγνωστών. Οι συντάκτες των newsletter μπορούν να δουν το πόσα άτομα άνοιξαν το email, τι κινήσεις έκαναν και πολλά ακόμα. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω βελτίωση μιας καμπάνιας, κάνοντας τις κατάλληλες αλλαγές.

3. Αυτοματισμοί

Τα λογισμικά αποστολής μαζικών email παράλληλα προσφέρουν και πολλές λειτουργίες που αυτοματοποιούν τη ροή της εργασίας. Οι αυτοματισμοί μπορεί να αφορούν την αποστολή των στοιχείων μιας παραγγελίας, ένα email καλωσορίσματος, μια συγκεκριμένα ακολουθία από email όταν κάποιος αναγνώστης εγγράφεται από μια συγκεκριμένη φόρμα και πολλά ακόμα. Υπάρχουν πραγματικά εκπληκτικά εργαλεία εκεί έξω.

4. Εξατομίκευση

Μεγάλο ρόλο στο email marketing παίζει η εξατομίκευση των μηνυμάτων που λαμβάνουν οι αναγνώστες. Αυτό φυσικά δε μπορεί να γίνει χωρίς τη χρήση εργαλείων, ειδικά όταν το email list σας αποτελείται από εκατοντάδες ή χιλιάδες άτομα. Η εξατομίκευση των email επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χτίσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους. Επίσης, τα προσωποποιημένα email έχουν μεγαλύτερα ποσοστά ανάγνωσης από ότι τα κλασικά γενικά email.

5. Αυξάνουν το traffic του site σας

Είναι γεγονός ότι τα email μπορούν να αυξήσουν τη ροή των επισκεπτών κατά πολύ στην ιστοσελίδα σας. Αυτό συμβαίνει όταν αρχίζετε και ενσωματώνετε links προς τα προϊόντα σας και κουμπιά CTA. Ειδικότερα τα email που χρησιμοποιούν κουμπιά CTA φέρνουν πολλά περισσότερα leads από ότι άλλες μέθοδοι marketing.

6. Χτίζουν σχέση εμπιστοσύνης

Οι εγγεγραμμένοι στη λίστα σας είναι τα άτομα με τα οποία η επιχείρησή σας επικοινωνεί περισσότερο από όλους. Ένας εγγεγραμμένος μπορεί να λάβει από δεκάδες μέχρι κι εκατοντάδες email από μια επιχείρηση για όσο χρονικό διάστημα είναι στη λίστα. Αυτή η διαρκής επικοινωνία δημιουργεί μια σχέση εμπιστοσύνης, πράγμα που σημαίνει πως ο εγγεγραμμένος μπορεί να γίνει ακόμα πιο εύκολα πελάτης της επιχείρησης.

Ας χτίσουμε μαζί τη στρατηγική σας

Αναλαμβάνουμε να δημιουργήσουμε και να συντηρήσουμε για εσάς καμπάνιες email marketing και newsletter που φέρνουν πραγματικά αποτελέσματα και νέους πελάτες στην επιχείρησή σας. Είμαστε εδώ για να χτίσουμε το email list και να συγκεντρώσουμε μεθοδικά και συστηματικά μια βάση εγγεγραμμένων που θα θέλουν να διαβάζουν περιεχόμενο από εσάς. Θα φτιάξουμε μια βάση πελατών που θα θέλει να μάθει και να αγοράσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για να βγάλουμε το πλάνο του email marketing.

6 Χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης καμπάνιας newsletter

Κάθε καμπάνια email marketing, η οποία φέρνει αποτελέσματα σε μια επιχείρηση έχει ορισμένα χαρακτηριστικά. Φροντίζουμε τα email και οι καμπάνιες που θα σχεδιάσουμε για εσάς να περνούν το φιλτράρισμα των spam emails, καθώς και να έχουν όλα τα παρακάτω χαρακτηριστικά.

Περιεχόμενο υψηλής αξίας

Το περιεχόμενο ίσως είναι και το πιο σημαντικό όλων. Ο στόχος κάθε επιχείρησης όταν ξεκινάει να χρησιμοποιεί το newsletter είναι για να μην την ξεχάσουν οι καταναλωτές. Το Content Marketing είναι εδώ για να βοηθήσει και όχι τόσο για να πουλήσει. Είναι ένας τρόπος για να ξεκινήσει το κοινό σας να ενδιαφέρεται περισσότερο για εσάς και αυτά που έχετε να πείτε. Επίσης, μην ξεχνάτε ότι τα email σας θα πρέπει να είναι μικρά και σύντομα. Οι περισσότεροι αναγνώστες σχεδόν πάντοτε διαβάζουν γρήγορα και σκανάρουν με το μάτι τους τα βασικά σημεία. Βοηθήστε τους να κάνουν αυτό.

Γνώση των προτιμήσεων του κοινού

Γνωρίστε το κοινό σας. Κατηγοριοποιήστε τους εγγεγραμμένους στη λίστα σας σε ομάδες και  περσόνες. Όσο πιο καλά γνωρίζετε το κοινό σας και το background του καθενός, τόσο πιο ενδιαφέροντα θα είναι τα email σας, πράγμα που σημαίνει μεγαλύτερο click through rate και περισσότερες μετατροπές.

Ελκυστικό θέμα του email

Το θέμα του email που θα στείλετε είναι σαν πρώτη εντύπωση. Το θέμα θα πρέπει πάντοτε να τραβά την προσοχή του αναγνώστη και θα πρέπει να τον προκαλεί να ανοίξει το email σας. Δεν είναι λίγες οι φορές που λαμβάνουμε email που έχουν πολύ γενικά θέματα, τα οποία υποτίθεται ότι είναι έξυπνα, αλλά τελικά δεν το ανοίγουμε ποτέ. Επίσης, μη χρησιμοποιείτε παραπλανητικά θέματα για να κάνετε τους αναγνώστες σας να ανοίξουν το email σας, διότι αν το περιεχόμενο δεν έχει να κάνει με τον τίτλο, τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα χάσουν την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό σας.

Υψηλή αισθητική του template

Το email σας θα πρέπει να αντιπροσωπέυει το ποιοι είστε, τα χρώματα του brand σας και πολλά ακόμα. Η συνέπεια και η συνοχή είναι το κλειδί. Τοποθετήστε τις επικεφαλίδες, τα social media και τα στοιχεία επικοινωνίας κάθε φορά στα ίδια σημεία, έτσι ώστε οι αναγνώστες σας να μπορούν να διαβάσουν το περιεχόμενο με ευκολία. Ακόμα, λάβετε υπόψη ότι το email σας ανοιχτεί σε διάφορες συσκευές. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο διαβάζεται εύκολα και ότι μπορεί κανείς να περιηγηθεί σε αυτό άνετα.

Call To Action (CTA)

Κάθε email σας θα πρέπει να έχει ένα CTA. Πρέπει να δίνετε στους αναγνώστες σας το επόμενο βήμα που θέλετε να κάνουν. Θα πρέπει το μήνυμά σας να είναι ξεκάθαρο και να έχετε τοποθετήσει ένα ευδιάκριτο κουμπί που θα βοηθήσει τους αναγνώστες σας να προβούν σε δράση.

Πληροφορίες επικοινωνίας και Social Media

Οι αναγνώστες σας θα πρέπει να γνωρίζουν ότι μπορούν να επικοινωνήσουν και να αλληλεπιδράσουν μαζί σας μέσα από τα social media. Τοποθετήστε link με τα social media της εταιρείας σας, τόσο στο πάνω, όσο και στο κάτω μέρος του email σας. Επίσης, συμπεριλάβετε link που να οδηγούν στο site σας, διότι ένας από τους κύριους στόχους του email marketing είναι να οδηγήσετε περισσότερο traffic στη σελίδα σας.

Συμπέρασμα

Το Email Marketing είναι ένας από τους πιο οικονομικούς, αλλά ταυτόχρονα εξελιγμένους τρόπους προώθησης μιας επιχείρησης. Είναι ένας τρόπος για να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας και να αποκτήσετε ακόλουθους οι οποίοι θα θέλουν πραγματικά να ακούνε τα νέα σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για να ξεκινήσουμε μαζί την καμπάνια email marketing, η οποία θα προσφέρει όλα αυτά τα οφέλη στην εταιρεία σας.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Καλέστε μας στο 23510 24467