fbpx

Custom GIF for Instagram

Οι άνθρωποι επεξεργάζονται τα οπτικά δεδομένα πολύ καλύτερα και πιο εύκολα από ότι το κείμενο. Για την ακρίβεια, το ανθρώπινο μυαλό επεξεργάζεται τα οπτικά ερεθίσματα 60.000 φορές πιο γρήγορα από ότι το κείμενο. Αυτό και μόνο το γεγονός κάνει τα οπτικά μέσα ακόμα πιο ελκυστικά για την marketing καμπάνια σας.

Τα GIF είναι ένα καταπληκτικό μέσο επικοινωνίας. Επικοινωνούν πάρα πολλά μέσα σε μια μικρή ακολουθία εικόνων και παρουσιάζουν μια ιδέα, μια ιστορία, ένα κόνσεπτ ή ό,τι άλλο επιθυμείτε να εκφράσετε μέσα σε μόλις μερικά δευτερόλεπτα. Αναλαμβάνουμε να φτιάξουμε για εσάς πλήρως εξατομικευμένα GIF για τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Όμως ας δούμε πρώτα αναλυτικότερα το τι ακριβώς είναι ένα GIF.

Τι είναι GIF και πως χρησιμοποιούνται;

Το GIF βγαίνει από το ακρωνύμιο Graphics Interchange Format. Είναι ένας τύπος αρχείου που αποθηκεύει πολλές εικόνες και τις προβάλλει με τη σειρά. Θα έχετε σίγουρα συναντήσει τα GIF αν έχετε Instagram και βλέπετε τα story που βάζουν οι φίλοι σας. Είναι τα κινούμενα εικονίδια που μπορείτε να προσθέσετε ως αυτοκόλλητα πάνω στις φωτογραφίες ή τα βίντεό σας, ώστε να δώσετε έμφαση ή και να σχολιάσετε κατά κάποιον τρόπο αυτό που έχετε δημοσιεύσει.

Τα GIF δημιουργήθηκαν από τον Steve Wilhite το 1987 όταν προσπαθούσε να κάνει animation με μια σειρά εικόνων. Κι όμως. Τα GIF υπάρχουν πολύ πριν δημιουργηθεί το ίντερνετ με τη μορφή που το ξέρουμε σήμερα.

Πολλές μεγάλες εταιρείες σήμερα χρησιμοποιούν ειδικά φτιαγμένα GIF για το marketing της επιχείρησής του, απολαμβάνοντας μια σειρά από πλεονεκτήματα. Επιπλέον, οι χρήστες των social media τα λατρεύουν, διότι μπορούν να εκφράσουν ακριβώς αυτό που νιώθουν και να μεταδώσουν και να δημιουργήσουν συναισθήματα. Το GIF marketing έχει πολλά πλεονεκτήματα. Ας τα δούμε με περισσότερη λεπτομέρεια.

Πλεονεκτήματα του GIF Marketing

Τα GIF είναι πολύ πιο ενδιαφέροντα από τις στατικές εικόνες. Δίνουν ζωντάνια και κίνηση στο περιεχόμενό σας και αν τα χρησιμοποιήσετε σωστά, τότε θα κάνετε πραγματικά τη διαφορά στα email, στις διαφημίσεις, στα social media, στα story, στα άρθρα του blog σας και σε πολλά ακόμα μέρη.

Κάτι, επίσης, πολύ σημαντικό είναι ότι οι χρήστες των social media και οι καταναλωτές τα λατρεύουν. Περισσότερα από 700 εκατομμύρια άτομα χρησιμοποιούν το GIPHY, μια μηχανή αναζήτησης για GIF, η οποία σημειώνει περισσότερες από 10 δισ. αναζητήσεις κάθε μέρα μέσα από την πλατφόρμα και όπου αλλού έχει ενσωματωθεί.

Όμως γιατί οι καταναλωτές και οι μαρκετίστες τα λατρεύουν; Υπάρχουν τρεις λόγοι:

Είναι ιδανικά για κινητές συσκευές

Θυμηθείτε: ο Wilhite δημιούργησε τα GIF ώστε να φτιάχνει animated εικόνες που να πιάνουν λίγο χώρο. Αντί να βάζετε βίντεο που θα κάνουν το site σας να φορτώνει πιο αργά και θα κάνουν την εμπειρία του χρήστη χειρότερη, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε GIF. Τα GIF έχουν μικρό μέγεθος και συγκεντρώνουν το engagement των βίντεο, χωρίς να επιβραδύνουν την εμπειρία του χρήστη.

Βελτιώνουν τη διαδικασία της εκπαίδευσης

Υπάρχει επιστήμη πίσω από τα GIF. Σύμφωνα με το Psychology Today, το οπτικό κομμάτι όσον αφορά τη μάθηση είναι πολύ σημαντικό. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ο εγκέφαλος επεξεργάζεται τις εικόνες 60.000 φορές πιο γρήγορα από ότι το κείμενο, όπως έδειξε η έρευνα του Πανεπιστημίου της Minnesota. Οπότε αν στόχος σας είναι να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας και να τους μάθετε να κάνουν κάτι, τα GIF είναι πολύ πιο αποτελεσματικά από οδηγίες σε κείμενο.

Είναι διασκεδαστικά

Πιστεύουμε πως είναι απόλυτα κατανοητό. Οι χρήστες τα λατρεύουν. Η χρήση των GIF κάνει το brand σας πιο μοντέρνο και διασκεδαστικό. Είναι σημαντικό να εστιάσετε στα πράγματα που αυξάνουν το click through rate, τις πωλήσεις και που δημιουργούν περισσότερο traffic. Τα GIF δημιουργούν όλα τα θετικά συναισθήματα που θέλετε να προκαλέσετε στους δυνητικούς σας πελάτες, καταλήγοντας να επιτυγχάνετε όλα αυτά τα οποία προσδοκάτε με τη στρατηγική σας.

14 τρόποι χρήσης των GIF στο marketing

Θα πρέπει να αναρωτηθείτε πρώτα από όλα το αν τα GIF εξυπηρετούν κάπως το είδος της επιχείρησής σας. Θα πρέπει να γνωρίζετε καλά το κοινό σας, ώστε να μπορείτε να αποφασίσετε αν τα GIF είναι κάτι που θα εκτιμήσει. Αν το target audience της επιχείρησής σας χρησιμοποιεί την τεχνολογία με άνεση (τυπικά αυτοί είναι οι Gen X, οι millennials και οι Gen Z), τότε πραγματικά θα λατρέψουν τα GIF σας. Ας δούμε 15 τρόπους χρήσης των GIF.

(κάθε νούμερο έχει και ένα gif από κάτω το οποίο θα γίνει embed από το GIPHY)

1. Για να δείξετε τον χαρακτήρα του brand σας

Τα GIF δίνουν μια καταπληκτική ευκαιρία στις επιχειρήσεις να αναδείξουν τις ποιότητες του χαρακτήρα τους. Υπάρχουν πολλές εταιρείες και επιχειρήσεις που ήδη το κάνουν αυτό. Για παράδειγμα, το Denny’s αναδεικνύει την προσωπικότητα του brand του μέσα από τα GIF. Είναι πολύ γνωστό για την εκκεντρικότητά του και αυτού του είδους τα GIF που έχει στα social media.

2. Για να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας

Αν θέλετε να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας, ό,τι προϊόν και αν είναι αυτό, τότε τα GIF είναι ένας ενδιαφέρον και διασκεδαστικός τρόπος για να το κάνετε αυτό. Τα Starbucks κάνουν πολύ καλή δουλειά στην παρουσίαση των προϊόντων τους με GIF.

Επίσης, μπορούν να κάνουν τα προϊόντα σας ακόμα πιο ελκυστικά στους καταναλωτές. Η Nike χρησιμοποιεί GIF για να δώσει άλλον αέρα στα προϊόντα της.

3. Χρησιμοποιήστε τα GIF για να δείξετε στους χρήστες να κάνουν κάτι

Θυμάστε που είπαμε ότι το μυαλό επεξεργάζεται πολύ πιο εύκολα οπτικά ερεθίσματα; Τα GIF είναι ο ιδανικός τρόπος για να δείξετε στο κοινό σας πως να κάνει κάτι. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να δείξετε μια διαδικασία, να δώσετε οδηγίες ή ακόμα και να δείξετε μια συνταγή. Η HuffingtonPost χρησιμοποιεί πολύ τα GIF και μια από τις καλές περιπτώσεις χρήσης είναι αυτά που δείχνουν το πως να κάνει κάποιος Yoga.

4. Για να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας

Στους πελάτες αρέσει να τους λένε ευχαριστώ. Είναι πολύ εντυπωσιακό να λέτε ευχαριστώ με ένα GIF. Το παρακάτω GIF είναι από τη U by Kotex.

5. Μίνι παρουσιάσεις

Τα GIF είναι σύντομα, αλλά μπορούν να χωρέσουν πολλή πληροφορία. Το NowThis, το οποίο είναι δημοσιογραφικό πρακτορείο και πολλοί ακόμα χρησιμοποιούν GIF για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των χρηστών και να τους κάνουν να πάνε να διαβάσουν τα άρθρα τους.

6. Για Storytelling

Χάρη στο ότι τα GIF υποστηρίζουν το animation, είναι πολύ αποτελεσματικά στο να αφηγούνται ιστορίες. Η Rebecca Mock δημιουργεί GIF τα οποία έχουν πάρα πολλά να πουν. Η δουλειά της έχει δημοσιευτεί στο The New Yorker και στο New York Times. Παρακάτω βλέπετε ένα χαρακτηριστικό GIF που δημιούργησε για να δώσει μια εικόνα για το πως είναι οι πόλεις που κάποτε είχαν ζωή και που πλέον έχουν ερημώσει και που έχουν κλείσει οι περισσότερες επιχειρήσεις. Το συγκεριμένο GIF ονομάζεται “Main Street Blues”.

7. Σε διαφημίσεις

Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα GIF για να διαφημιστούν. Η Converse συνεργάστηκε με την MIllie Bobby Brown από το Stranger Things για να δημιουργήσει μια σειρά από GIF που απευθύνονται σε άτομα νεαρης ηλικίας που δε θέλουν να επιστρέψουν στο σχολείο. Οι διαφημίσεις δεν είναι αποτελεσματικές για την Converse, oπότε αξιοποιεί την τεχνική τοποθέτησης προϊόντων. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε κι εσείς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε GIF για να διαφημιστείτε έμμεσα.

8. Χρησιμοποιήστε τα GIF για να παρουσιάσετε τα δεδομένα σας

Έχετε γραφήματα τα οποία θέλετε να μοιραστείτε, αλλά θέλετε να τα κάνετε πιο διασκεδαστικά; Μετατρέψτε τα σε GIF. Το κοινό σας θα λατρέψει να βλέπει τα γραφήματά σας να σχεδιάζονται μπροστά στα μάτια τους. Το Harvard χρησιμοποιεί πολύ συχνά τα GIF για να παρουσιάσει δεδομένα, μια τακτική που χρησιμοποιείται από ειδησεογραφικά πρακτορεία και πολλές ακόμα επιχειρήσεις.

9. Σε teaser προϊόντων ή προσφορών

Αν θέλετε να παρουσιάσετε κάποιο νέο προϊόν ή προσφορά με τρόπο που να προκαλεί το ενδιαφέρον του κοινού σας, να ανακοινώσετε μια περίοδο προσφορών ή κάτι άλλο, τότε τα GIF είναι ο ιδανικός τρόπος για να το κάνετε. Παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα GIF που ανακοινώνει ένα mystery sale.

WykcfG8mzdAGgPvMK sVC2EsZwHe1HTQxpRllY YqwuJrUCLqhbJgahmKVu6SlUPZLI8 j26IhD5AUVHZ6Sq1D9gaGmVEvM3o kzKmLyhm52efQMh5QMMbr63Rsf4qjv57KpCdp0RbYBSZDLMTI0wwDPv2FeIZL2H5QsTN tZ8e4ZAXhg3 9D6ciQ

10. Για να δείξετε την κουλτούρα της εταιρείας σας

Ποιοι είστε ως εταιρεία; Πως είναι τα άτομα της ομάδας σας; Τα GIF είναι ένας εκπληκτικός τρόπος για να παρουσιάσετε την εταιρική σας κουλτούρα και να γίνετε πιο αγαπητοί στο κοινό σας. Το Sleeknote είναι ένα brand που ξέρει πολύ καλά πως να το κάνει αυτό. Χρησιμοποιεί πολλά GIF στα email που στέλνει, έχοντας τις περισσότερες φορές την Rikke, την επικεφαλής του email marketing. Αν εγγραφείτε στο email list της εταιρείας, τότε θα δείτε πόσο ενθουσιασμένοι είναι σχετικά με το email marketing.

mGCwAoN 0tHQKH69POs9pL3GScXSUkbds8sChwXTIZzXd3QtkgWmQwPZXTSFfu2N85JQYH6mwrV1emy1T alpw

11. Στην εξυπηρέτηση πελατών

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα από τα πιο σπάνια μέρη στα οποία θα συναντήσει κανείς GIF. Τα GIF μπορούν να σας γλυτώσουν πολύ χρόνο και να δημιουργήσουν το αίσθημα της συνεργασίας και να βελτιώσουν σημαντικά την εμπειρία του πελάτη. Πολλές επιχειρήσεις πλέον προσφέρουν εξυπηρέτηση πελατών μέσα από τα social media, οπότε ήταν λογικό να αρχίσουν να χρησιμοποιούν τα GIF.

Τα GIF δεν περιορίζονται μόνο στο να δείξουν στους πελάτες σας πως να κάνουν κάτι (δείτε το #3), αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αστεία και διασκεδαστικά GIF για να δείξετε ότι στην εταιρεία σας εργάζονται πραγματικοί άνθρωποι που βοηθούν τους πελάτες να λύσουν τα προβλήματά τους. Δε θα ήταν καλύτερο αντί να στείλετε αυτό αντί για να πείτε “Ευχαριστούμε για τη συνεργασία”;

12. Στο email marketing

Το email marketing είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης. Και είναι το ιδανικό μέρος για να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε GIF, τα οποία θα κρατήσουν το ενδιαφέρον των αναγνωστών σας χωρίς να γεμίζουν το email με μεγάλα άχρηστα αρχεία. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους είναι καλό να χρησιμοποιείτε τα GIF στα email σας. Μπορείτε να αναδείξετε τα προϊόντα σας, να κεντρίσετε την περιέργεια των αναγνωστών σας και πολλά ακόμα.

xlOdGq2QlUGE7owHnk9MfRMQlZOkWGsfSZiV 2MNL4rtZDDuBK NLuW5RyVgatl6vPWQPgWtqE4gSLPzzWC5qu0R hssttLKCnLkEOsqQRrQ9otEmikBKQjp4KA4DFirtjpECidSBJr5etQlAj0Rzw XJeqo822vnj8yj36ZaXB w9k1lpeSdgCoZg

13. Για να δώσετε έμφαση στα CTA

Καλώς η κακώς, τα GIF είναι πολύ καλά στο να τραβούν την προσοχή. Για αυτό και πλέον έχουν γίνει πολύ σημαντικό κομμάτι του marketing. Με τα GIF μπορείτε να δώσετε έμφαση στα call to action και να κάνετε τους χρήστες να συνεχίσουν να διαβάζουν την ιστοσελίδα σας. Ακολουθεί ένα παράδειγμα από την Ann Taylor.

ywbGRaH0PJcdBgSAVsDVMw9KYZix44jMu0fe8wkjZe2lB

14. Στα άρθρα του blog σας

Οι εικόνες βοηθούν τους αναγνώστες να συνεχίζουν να διαβάζουν ένα κείμενο και να το κατανοούν καλύτερα. Το σκέτο μονότονο κείμενο μπορεί πολύ εύκολα να κουράσει τους αναγνώστες και να τους κάνει να εγκαταλείψουν τη σελίδα σας. Μπορεί ήδη να χρησιμοποιείτε εικόνες και γραφικά για τα άρθρα σας. Παρόλα αυτά μπορείτε να βάλετε και GIF ώστε να κάνετε την εμπειρία του αναγνώστη ακόμα πιο ευχάριστη.

Συμπέρασμα

Τα GIF έχουν πλέον γίνει από τα πιο σημαντικά κομμάτια του marketing, διότι έχουν πολλά πλεονεκτήματα. Γενικότερα, έχουν τη δύναμη να τραβήξουν την προσοχή των ανθρώπων και να τους βοηθήσουν να συνεχίσουν να διαβάζουν ή να παρακολουθούν το περιεχόμενό σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να δημιουργήσουμε μαζί GIF, τα οποία θα δώσουν νέα πνοή σε όλα τα κομμάτια της επιχείρησής σας, είτε πρόκειται για την ιστοσελίδα σας, είτε για τις καμπάνιες email, είτε για τα Instagram story που ανεβάζετε. Όποιος και αν είναι ο λόγος για τον οποίο επιθυμείτε να φτιάξετε δικά σας GIF, επικοινωνήστε μαζί μας για να προχωρήσουμε στην υλοποίηση της ιδέας σας.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Καλέστε μας στο 23510 24467