Γιατί μόνο το ‘καλό φαγητό’ δεν φθάνει..

Μια επιχείρηση που ξεκινά με την εσφαλμένη εντύπωση ότι το καλό φαγητό είναι το μυστικό της επιτυχίας αργά ή γρήγορα με μαθηματική ακρίβεια δυστυχώς θα κλείσει. Και αυτό διότι το μυστικό της επιτυχίας δεν είναι μόνο το ωραίο φαγητό και το προσεγμένο σέρβις αλλά ένα σύνολο πραγμάτων που θα αναλύσουμε παρακάτω. Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες αποτυχίας αποτελεί η έλλειψη πολύπλευρων γνώσεων από τον ιδιοκτήτη ακόμα. Ένας σωστός επαγγελματίας πριν το άνοιγμα μιας επιχείρησης θα πρέπει να έχει ένα ξεκάθαρο πλάνο με συγκεκριμένους στόχους και μια στρατηγική. Επιπλέον, οφείλει να προσαρμόζεται στις νέες τεχνολογικές εξελίξεις και όχι μόνο, να συλλέγει δεδομένα που θα τον βοηθήσουν σε επόμενες καμπάνιες ή στρατηγικές, να μπορεί να καταλαβαίνει τις ανάγκες των πελατών που εξυπηρετεί, να προσφέρει ικανοποιητική σχέση ποιότητας-τιμής και άλλα. Για παράδειγμα, αν μια επιχείρηση έχει καλό φαγητό ακόμα και προσεγμένο σέρβις αλλά το κατάστημα δεν είναι ενεργό στα κοινωνικά δίκτυα, δεν μπορείς να το βρεις ηλεκτρονικά ώστε να παραγγείλεις ή να κλείσεις ένα τραπέζι ή δεν υπάρχει κάπου ορατά το τηλέφωνο επικοινωνίας και η διεύθυνση του καταστήματος πως ο πελάτης θα βρει την επιχείρηση έτσι ώστε να δοκιμάσει το καλό φαγητό ώστε να πει μια καλή κριτική στους γύρω του κι έτσι η επιχείρηση να έχει κόσμο. Όσο καλό και διαφορετικό φαγητό να δημιουργείς σε σύγκριση με κάποιον ανταγωνιστή σου, αν δεν υπάρχει η σωστή διαχείριση σε όλους τους τομείς από τον επαγγελματία επιχειρηματία με στρατηγική μόνο το καλό φαγητό δεν φθάνει.