fbpx

Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!

Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!

Σήμερα το Instagram ανακοίνωσε τη νέα τους εταιρική ταυτότητα!

Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!
Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!

Το Instagram μετονομάστηκε σε μια νέα εταιρική ταυτότητα που αντλείται από την καθιερωμένη ιστορία επωνυμίας της πλατφόρμας, ενώ έκανε σημαντικά βήματα από την τελευταία του ανανέωση το 2016 – όταν η μάρκα μετακόμισε για πρώτη φορά από το λογότυπό της polaroid στο γνωστό ροζ ντεγκραντέ σήμα. Ο νέος σχεδιασμός βλέπει δύο σημαντικές αλλαγές στην αρχιτεκτονική της μάρκας της πλατφόρμας. Το πρώτο είναι μια ζωντανή ενημέρωση στο υπάρχον μοτίβο κλίσης μέσω τρισδιάστατης μοντελοποίησης. Το δεύτερο, είναι η εισαγωγή μιας νέας γραμματοσειράς μάρκας, του Instagram Sans, που ενσωματώνει μοναδικά τις απαλά στρογγυλεμένες γωνίες του λεκτικού σήματος και του λογότυπου της μάρκας. Η τυπογραφία, παρεμπιπτόντως, ήταν επίσης το πιο κρίσιμο και απαιτητικό στοιχείο για την αλλαγή επωνυμίας μιας πλατφόρμας που χρησιμοποιήθηκε από περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο παγκοσμίως.

Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!
Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!

«Το πιο σημαντικό μέρος της σύντομης ενημέρωσης για το Instagram Sans ήταν η ανάπτυξη ενός τυπογραφικού DNA που έδινε προτεραιότητα στην προσβασιμότητα και τα παγκόσμια σενάρια από την αρχή», λέει η Cynthia Pratomo, δημιουργική διευθύντρια του Instagram από τη Meta, στο It’s Nice That. Η δημιουργία ενός συστήματος που θα φιλοξενούσε πολλαπλά παγκόσμια σενάρια, συμπεριλαμβανομένων των κορεατικών, των αραβικών και του Kannada, ενώ θα έμενε πιστή στο απαλό, looping στυλ που είχε στο μυαλό της η ομάδα, ήταν ένα εκτεταμένο έργο από μόνο του. Τόσο ο σε βάθος έλεγχος στις ανάγκες της κοινότητας όσο και η συνεργασία με περισσότερους από 40 τυπογράφους και ειδικούς της γλώσσας μπήκαν στο τελικό σενάριο. «Από εκεί», εξηγεί ο Daniel Soedderstedt του Instagram, «το φανταστήκαμε ως ένα σύγχρονο αλλά διαχρονικό remix τυπογραφικών στυλ – δεν είναι ούτε παραδοσιακό γεωμετρικό ούτε γκροτέσκο».

Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!
Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!

Το Instagram Sans είναι ένα λαμπρό παράδειγμα της μάρκας που παραμένει ριζωμένη στην ιστορία του σεναρίου του Instagram ενώ το ωθεί σε νέες κατευθύνσεις. Εξακολουθεί να δίνει προτεραιότητα στην αναγνωσιμότητα, η κυκλική γραμματοσειρά είναι γεμάτη ιδιορρυθμίες που γνέφουν στο ανθρώπινο χέρι, όπως ο σχεδιασμός των «Q» και «@» και αναφορές στο λεκτικό σήμα του σεναρίου Instagram. Περιλαμβάνει επίσης τα σχεδόν σφαιρικά χαρακτηριστικά του ίδιου του λογότυπου του Instagram. Η Cynthia εξηγεί: «Ξέραμε ότι θέλαμε η γραμματοσειρά να λειτουργεί αρμονικά με το λογότυπό μας, αλλά ήταν μια από εκείνες τις στιγμές που ξεκλειδώσαμε την απολαυστική ιστορία της κυριολεκτικής αναφοράς της μορφής του. Αυτές οι ενδιάμεσες στιγμές ενός τέλειου κύκλου και ενός τετραγώνου, που ονομάζουμε με αγάπη «σκίουρος», εμφανίζονται σε όλη τη γραμματοσειρά».

Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!
Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!

Το Instagram Sans κατασκευάστηκε σε συνεργασία με το Colophon Foundry και πολλά χυτήρια παγκοσμίου τύπου και είναι διαθέσιμο σε τρία στυλ: Regular, Headline και Condensed, τα οποία μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν σε όλες τις ιστορίες Instagram.

Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!
Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!

Οι διαβαθμίσεις – ίσως μια από τις πιο αναγνωρίσιμες υπογραφές του Instagram – χρησιμοποιούνται ήδη σε όλη την επωνυμία, αλλά μόνο ως ένα απλό στατικό στοιχείο και συχνά εμφανίζονται σε πολλές διαφορετικές επαναλήψεις σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Βασικός στόχος για την ομάδα σχεδιασμού ήταν να αναπνεύσει ζωή στο οπτικό, ή μάλλον, να το κάνει να αισθάνεται φωτισμένο από μέσα. Για να δημιουργήσει αυτή την αίσθηση βάθους, το Instagram συνεργάστηκε με την τρισδιάστατη ψηφιακή καλλιτέχνη και σχεδιάστρια κίνησης Rose Pilkington, η οποία δημιούργησε μια φωτεινή ενημέρωση που μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με τη χρήση – οι χρήστες μπορεί να έχουν ήδη εντοπίσει την ενημέρωση στο εικονίδιο της εφαρμογής την περασμένη εβδομάδα. Το ντεγκραντέ δημιουργείται από τη νέα παλέτα 5 χρωμάτων της μάρκας, που δημιουργήθηκε επίσης με γνώμονα τη ζωντάνια.

Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!
Η νέα εταιρική ταυτότητα του Instagram!

Κατά τα άλλα, οι διατάξεις της πλατφόρμας έχουν ανανεωθεί για να θέσουν την κοινότητα στην πρώτη γραμμή μέσω της πλήρους ροής εικόνων των χρηστών. Αυτός ο στόχος να τοποθετηθεί πρώτα η κοινότητα και να δημιουργηθεί μια εμπειρία χωρίς αποκλεισμούς μέσω της αναγνωσιμότητας, ενώνει μεγάλο μέρος της δουλειάς στο έργο.

Η Cynthia καταλήγει: «Ο κόσμος είναι τόσο εξοικειωμένος με την επωνυμία Instagram που η πραγματοποίηση οποιουδήποτε είδους αλλαγής είναι πρόκληση. Θέλουμε το σύστημά μας να είναι πιστό στο πνεύμα του Instagram – όχι απλώς να αλλάζει για χάρη της αλλαγής. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η απλότητα του συστήματος σχεδίασης αναφέρεται σε αυτό που όλοι αγαπάμε περισσότερο στη χρήση του Instagram – είναι πάντα το περιεχόμενο και η κοινότητα πρώτα».

Πηγή: www.itsnicethat.com

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν …

Θέλετε να κάνετε το επόμενο ψηφιακό βήμα στην επιχείρησή σας?

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Επικοινωνία!