Κανόνες Εταιρικής Ταυτότητας – Oreo

SMILE MEDIA Oreo s brand guidelines 02

Το σύστημα οπτικής ταυτότητας OREI

Λεξιλόγιο Εταιρικής Ταυτότητας – OREO

SMILE MEDIA Oreo s brand guidelines 03

Το ICON (εικονίδιο)

Το χαμογελαστό μπισκότο ονομάζεται “εικονίδιο”. Είναι το Brand με λίγα λόγια. Είναι το προϊόν, είναι μια πρόσκληση για παιχνίδι. Χρησιμοποιήστε το εικονίδιο για να δώσετε στο cookie μια φωνή ή μια αίσθηση.

Το LOCKUP

Προσθέστε το tagline WONDERFILLED στο εικονίδιο και έχετε το κλείδωμα. Χρησιμοποιήστε το ως λογότυπο σε όλες τις εργασίες σε επίπεδο Εταιρικής Ταυτότητας.

Το Wordmark

Το λεκτικό σήμα OREO είναι το λογότυπο που χρησιμοποιούμε σε όλες τις συσκευασίες OREO. Θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιείται σε υλικό που έχει να κάνει με την εταιρική ταυτότητα, όπως ένα portfolio Nabisco ή φωτογραφικό υλικό.

Κανόνες Εταιρικής Ταυτότητας - Oreo
Κανόνες Εταιρικής Ταυτότητας – Oreo

Το ICON (εικονίδιο)

Το πιο αναγνωρίσιμο μπισκότο στον κόσμο έγινε ακόμα πιο αναγνωρίσιμο, με ένα χαμόγελο και μερικές απλοποιήσεις κάνει εντύπωση έχοντας αντίκτυπο. Στο εικονίδιο εμφανίζεται πάντα ως βασικό μπισκότο OREO – ποτέ μπισκότο GOLDEN OREO ή άλλες γεύσεις, όσο νόστιμες κι αν είναι αυτές.

ICON – Vector μορφή

Η διανυσματική απόδοση του εικονιδίου προτιμάται και θα πρέπει να χρησιμοποιείται στις περισσότερες εφαρμογές του.

Κανόνες Εταιρικής Ταυτότητας - Oreo
Κανόνες Εταιρικής Ταυτότητας – Oreo

ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ

Το εικονίδιο είναι ένα συνολικό έργο τέχνης. Μπορείτε να αλλάξετε την κλίμακα του, αλλά δεν μπορείτε να πειράξετε το ίδιο το εικονίδιο. Και γιατί να το πειράξεις; Είναι τέλειο από μόνο του.

Κανόνες Εταιρικής Ταυτότητας - Oreo
Κανόνες Εταιρικής Ταυτότητας – Oreo

Όρια και μέγεθος

Δεν μπορείτε να γίνετε ΤΟ icon αν σας βάλουν πάνω σε κάποιο άλλο λογότυπο, ή αν σας περικόψουν σαν κακή λήψη του Instagram. Ακολουθήστε λοιπόν αυτές τις οδηγίες και δώστε στο μεγαλείο περιθώριο να αναπνεύσει. Μένοντας μέσα σε αυτά τα όρια-πλαίσια.

Κανόνες Εταιρικής Ταυτότητας - Oreo
Κανόνες Εταιρικής Ταυτότητας – Oreo
Κανόνες Εταιρικής Ταυτότητας - Oreo
Κανόνες Εταιρικής Ταυτότητας – Oreo

OREO SANS

Το OREO Sans διατίθεται σε τέσσερις υπέροχες γεύσεις – Light, Bold, Heavy και για όταν πεινάτε πολύ, Black. Αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν μαζί στην ίδια διάταξη για να δώσουν έμφαση σε ορισμένες λέξεις, αλλά παρακαλούμε, μην χρησιμοποιείτε διαφορετικές εκδόσεις του OREO Sans στην ίδια λέξη. Γιατί έτσι δε θα μπορούσε να διαβαστεί.

Κανόνες Εταιρικής Ταυτότητας - Oreo
Κανόνες Εταιρικής Ταυτότητας – Oreo