Product
Τι πουλάμε, από ένα σαμπουάν μέχρι μια άυλη μορφή π.χ. υπηρεσία αν μιλάμε για φυσικό προϊόν μιλάμε για τα χαρακτηριστικά του π.χ. σαμπουάν υφή, μυρωδιά, package, υλικά που παράγονται από αυτό, από τις πρώτες ύλες μέχρι και τη συσκευασία που φτάνει το προϊόν.
Price
Τιμή όπως promotion, offer, πώληση προς τους προμηθευτές, είναι σημαντικό για κάθε επιχείρηση ο λόγος υπαρξης για το κέρδος, revenue=product*price, το μάρκετινγκ ασχολείται ώστε να φέρει το revenue (κατάσταση αποτελεσμάτων χρήστη) της εταιρείας ώστε να προκύπτει κερδοφόρα.

Place
Είτε γεωγραφικά είτε σε ποια θέση μέσα στο ράφι θα βρίσκεται το προϊόν σου ή αν έχεις ένα website όταν σε ψάχνουν στο ίντερνετ σε ποια σελίδα της google μπορεί να σε βρει. ουσιαστικά που οι χρήστες ή οι πιθανοί πελάτες ψάχνουν το προϊόν και βρίσκουν τελικά το προϊόν και την υπηρεσία που έχουμε.
Promotion
Μπορούμε να ορίσουμε οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια κάνει μια εταιρεία για να γνωστοποιήσει το προϊόν στους τελικούς καταναλωτές, αυτό θα μπορούσε να ήταν από ταχυδρομικά γράμματα, τηλεόραση, ραδιόφωνο, web, mobile, οποιαδήποτε διαφημιστική ενέργεια ή ακόμη και ο τελάλης. Δύο βασικά κομμάτια στο promotion α. paid advertising channels που έχει τα παραδοσιακά μέσα και όλα τα paid συστήματα που μπορείς να αγοράσεις διαφήμιση και τα inbound channels unpaid οπότε η πολυπλοκότητα εδώ είναι τεράστια (webinars, seo, email, social networks, research/whitepapers, infographics, news/media/pr, forums, document sharing, word of month, podcasting, q+a sites, type-in traffic, direct/referring links, virtual open houses, social bookmarking, online video, comment marketing, blogs+blogging, listing information) έχει αλλάξει πως φέρνουμε το μνμ στον καταναλωτή αλλά δεν έχει αλλάξει καθόλου τις βασικές αρχές που διέπουν το μάρκετινγκ. Ουσιαστικά ανέφερα ότι το μάρκετινγκ θα μπορούσε να είναι storytelling και το τι λέμε τελικά είτε το λέμε visual με κείμενα είτε με την ίδια μας την ύπαρξη και τις πράξεις μας οπότε παρόλο το confusion που έχει δημιουργηθεί με τα νέα μέσα οι πρακτικές και η φιλοσοφία είναι η ίδια. Ένας ευρύς ορισμός του promotion οτιδήποτε δει ο πελάτης κι έχει να κάνει με την εταιρεία. π.χ. τι ντουλαπάκι έχει ο ντελιβεράς, τι κράνος φοράει, τι μας λέει όταν μας παραδίδει την παραγγελία θα μπορούσε να είναι ένας είδος promotion ή μια πινακίδα που οδηγεί στο κατάστημα.