Πως να καταστρώσεις το πλάνο ενεργειών του eshop σου

Οι ενέργειες που χρειάζεται ένα eshop για να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί είναι πολλές και διαφορετικές.

Πρέπει να προγραμματίζετε τις ενέργειές σας

Πρέπει να προγραμματίσετε σωστά το χρόνο σας, ώστε να σιγουρευτείτε ότι όλα θα γίνουν όπως πρέπει. Φτιάξτε ένα εβδομαδιαίο πλάνο όλων των εργασιών που θέλετε να γίνονται και αναθέστε αυτά τα tasks.

Στο πρόγραμμα θα πρέπει να φαίνεται το τι θα γίνεται κάθε μέρα και από ποιον. Έχετε το μπροστά σας και ακολουθήστε το πιστά.

Τι πρέπει να περιλαμβάνει το πρόγραμμά σας

Διαλέξτε μια ημέρα στην οποία θα φτιάχνετε όλα τα post που θα ανεβάσετε στα social media. Μπορείτε να προγραμματίσετε τις ημέρες στις οποίες θα δημοσιευτούν, καθώς και τις προωθήσεις που θα γίνουν.

Επιλέξτε μια ημέρα που θα φτιάχνετε τα εβδομαδιαία newsletter σας και βάλτε τα να σταλούν αυτόματα.

Προγραμματίστε τον έλεγχο αποστολών σε μια συγκεκριμένη ημέρα, έτσι ώστε να γνωρίζετε ότι θα γίνεται κάθε Τετάρτη, για παράδειγμα.

Θα πρέπει να εντάξετε και την έρευνα ανταγωνισμού στο εβδομαδιαίο σας πλάνο.

Ενέργειες marketing, ενέργειες ελέγχου, αποστολές, αναζήτηση νέων προϊόντων και ούτω καθεξής. Μπορείτε να προσθέσετε ό,τι πραγματικά θέλετε, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Εντάξτε τις καθημερινές ενέργειες

Μην περιμένετε μια ολόκληρη εβδομάδα για να ελέγξετε την απόδοση των διαφημίσεων ή την απόδοση των Google Ads. Κάντε το 2-3 φορές την εβδομάδα ή και κάθε ημέρα, ώστε να μπορείτε άμεσα να ελέγχετε και να αλλάζετε ό,τι χρειάζεται, ώστε να έχετε καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Σημειώστε τις ειδικές ενέργειες

Κάντε ένα μακροχρόνιο πλάνο, στο οποίο θα εντάξετε τις ειδικές ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιήσετε. Για παράδειγμα, σημειώστε το πότε θα ξεκινήσετε τη διαφημιστική σας καμπάνια για τα χριστουγεννιάτικα προϊόντα ή για το Black Friday. Βάλτε τα όλα σε ένα ημερολόγιο και θέστε χρονικούς περιορισμούς.

Αφήστε κενά χρονικά διαστήματα

Καθημερινά προκύπτουν νέα πράγματα. Μην φορτώνετε το πρόγραμμά σας. Αφήστε και μερικά κενά για τα απρόοπτα, τα οποία δεν είναι ούτε καθημερινά, αλλά ούτε και προγραμματισμένα. Το να φέρετε νέα προϊόντα στο eshop σας είναι κάτι που μπορεί να γίνει ένα μήνα, αλλά μπορεί να μη γίνει τον επόμενο.

Σιγουρευτείτε ότι έχετε αφήσει χρόνο για όλες τις έκτακτες ενέργειες που μπορεί να κάνετε.