Συμβουλές για ένα πετυχημένο brand name..

Εάν επιθυμείτε η επιχείρησή σας να είναι επιτυχημένη, θα πρέπει να ξεχωρίσετε από το πλήθος. Οι πελάτες σας πρέπει να θυμούνται ποιοι είστε, με τι διαπραγματεύεστε και πάνω απ΄όλα τι σας κάνει διαφορετικούς. Όσο πιο ισχυρή είναι η ταυτότητα σας τόσο περισσότερο οι πελάτες θα σας εκτιμήσουν. Η εταιρική ταυτότητα μιας επιχείρησης είναι ξεχωριστή  και προσδίδει αναγνωρισιμότητα, κύρος και σοβαρότητα. Η δημιουργία της είναι απαραίτητη και ιδιαίτερα σημαντική. Το Brand name αποτελεί την ταυτότητα της επιχείρησης που προβάλλεται στο ευρύ κοινό. Μέσω της εταιρικής ταυτότητας, στόχος είναι να παρουσιαστούν τα πλεονεκτήματα της επιχείρησης, να προβληθούν ξεκάθαρα και με σαφήνεια τα μηνύματα προς τους πελάτες και να καθιερωθεί στη συνείδηση του κόσμου ώστε να είναι εύκολα αναγνωρίσιμη η επιχείρηση. Ο σωστός σχεδιασμός για ένα πετυχημένο brand name θα πρέπει να έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά.

Η εταιρική ταυτότητα να είναι διαχρονική

Κάθε χρόνο η μόδα αλλάζει, οι τάσεις έρχονται, φεύγουν και επανέρχονται όμως το brand name θα πρέπει να αντέχει στο χρόνο. Έτσι η ιδανική επιλογή για ένα διαχρονικό brand name αποτελεί η κλασική μορφή έτσι παραμένει αναλλοίωτο χωρίς να μοιάζει παλιομοδίτικο με το πέρασμα του χρόνου. 

Οι αξίες της εταιρείας να διαφαίνονται μέσα από το brand name

Πριν τη δημιουργία ενός λογότυπου είναι καλό να γνωρίζετε την αγορά – στόχο σας και να σκεφτείτε τι ενδέχεται να περιμένουν να δουν από την επιχείρηση οι πελάτες σας. Το λογότυπο θα πρέπει να συμβολίζει και να απεικονίζει τις αξίες και τη φιλοσοφία της επιχείρησης σας.

Δημιουργία απλού brand name

Το brand name σας είναι σημαντικό να είναι απλό για να μπορεί ο πελάτης να το θυμάται και να αποτυπώνεται εύκολα στη μνήμη του. Είναι αδύνατον και πολύ δύσκολο στην εποχή που διανύουμε να θυμάται ο πελάτης πολύπλοκα brand names. 

Το λογότυπό σας να περιέχει ένα σύμβολο

Ένα πετυχημένο brand name ειδικά στην σημερινή εποχή που επικρατεί πολυμπραντισμός είναι η συμβολικότητα. Το εταιρικό σας λογότυπο θα πρέπει να περιέχει ένα σύμβολο απλό, κατανοητό στον κόσμο και αναγνωρίσιμο ώστε να μπορούν να το ξεχωρίσουν και να το θυμούνται.

Επιλογή κατάλληλου χρώματος 

Η επιλογή χρώματος είναι δύσκολη υπόθεση γιατί το κάθε χρώμα συμβολίζει και κάτι διαφορετικό στην ψυχολογία. Αρχικά, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τη χρωματολογία και τι συναισθήματα διεγείρουν στην ψυχολογία του πελάτη έτσι ώστε αναλόγως να διαχειριστείτε σωστά τον σχεδιασμό του λογοτύπου σας. Εξίσου σημαντικό αποτελεί πως τα χρωματιστά, πολύχρωμα λογότυπα δεν θα σας βοηθήσουν ιδιαίτερα να ξεχωρίσετε σε αντίθεση με τα μονόχρωμα που μένουν στη μνήμη του κόσμου.

Η εμφάνιση αποτελεί μέρος της ταυτότητας

Η εμφάνιση αποτελεί βασικό στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας και αξίζει να δοθεί έμφαση και χρόνος στη προσπάθεια σχεδιασμού της. Το minimal design δεν είναι φτώχεια αλλά πλούτος. Ο μινιμαλισμός αποτελεί μια τάση με λιγότερο design που έχει πάντα καλύτερο αποτέλεσμα και σας βοηθάει να γίνει κλασικό και διαχρονικό. Τα πολύπλοκα και εξεζητημένα σχέδια συνήθως αντί να προσεγγίζουν τον πελάτη, τον κάνουν να νιώθει απόμακρος και ως αποτέλεσμα να μην ταυτίζεται με την επιχείρησή σας.