Είναι γνωστό πως η εποχή μας χαρακτηρίζεται ως ψηφιακή, και αυτό έχει ως επακόλουθο οι επιχειρήσεις καθώς η εποχή αλλάζει να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα. Μια επιτυχημένη στρατηγική digital marketing έχει το πλεονέκτημα να αποφέρει θετικά αποτελέσματα σε μια επιχείρηση. Τα συστατικά μιας επιτυχημένης στρατηγικής digital marketing ώστε να απογειώσει την επιχείρησή σας είναι τα ακόλουθα:
1. Ανάλυση της κατάστασης.
Σε αυτό το πρώτο στάδιο γίνεται καταγραφή της ανάλυσης της επιχείρησης που βρίσκεται αυτή τη στιγμή και που θέλει να φθάσει, ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, ποιο είναι το δυνατό σημείο της επιχείρησης, σε τι κοινό απευθύνεται, ποιες είναι οι δυνατότητες της, ποιες είναι οι αδυναμίες της επιχείρησης, τι θα πρέπει να διορθώσει ώστε να ανέβει στην αγορά και άλλα ερωτήματα τα οποία οι απαντήσεις θα είναι και τα στοιχεία εκείνα ώστε να ολοκληρωθεί η ανάλυση. Με αυτό τον τρόπο η επιχείρηση θα έχει τα δεδομένα που χρειάζεται και θα έχει πραγματοποιήσει το πρώτο βήμα για το σχεδιασμό της στρατηγικής.
2. Ορισμός των στόχων.
Σε αυτό το στάδιο αναγράφονται οι στόχοι της επιχείρησης. Βασικό σημείο αποτελεί οι στόχοι να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, εφικτοί, ρεαλιστικοί και να τεθούν σε χρονικό πλαίσιο. Έτσι με την αναφορά των στόχων με σαφήνεια θα μπορέσει να δημιουργηθεί ένα πλάνο της επιχείρησης με συγκεκριμένη στόχευση.
3. Επιλογή καναλιών διαφήμισης.
Η επιλογή των καναλιών διαφήμισης σε αυτό το στάδιο γίνεται με βάση τα προηγούμενα βήματα. Σύμφωνα με την ανάλυση που πραγματοποιήθηκε στο πρώτο βήμα και οι στόχοι που τέθηκαν στο 2ο βήμα γίνεται η επιλογή καναλιών που θα είναι με βάση τις ανάγκες του κοινού σας και των δεδομένων σας ώστε να μπορείτε να πετύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
4. Καταγραφή ξεκάθαρου πλάνου.
Σε αυτό το στάδιο και έχοντας τα δεδομένα που χρειάζεστε γίνεται η δημιουργία ενός ξεκάθαρου πλάνου με συγκεκριμένη στρατηγική που θα αποφέρει θετικά αποτελέσματα στην επιχείρησή σας.
5. Μέτρηση αν οι στόχοι σας επιτεύχθηκαν.
Σε αυτό το σημείο με τις ποσοτικές μετρήσεις (Βασικοί δείκτες απόδοσης KPI) είναι αυτές που σας βοηθήσουν να εστιάσετε στα σημεία που αποτελούν σημαντικά για την επίτευξη των στόχων σας που τέθηκαν στο 2ο βήμα. Τα KPIs αποτελούν μετρήσεις που σας βοηθούν να κατανοήσετε πως μετριέται και παρακολουθείται η πρόοδος των ενεργειών σας και αν είναι αποτελεσματικές.
6. Ανάλυση της κατάστασης και αλλαγές.
Σε αυτό το τελευταίο στάδιο που αποτελεί ίσως και το πιο σημαντικό διότι έχετε μετρήσει το αποτέλεσμα των ενεργειών σας οπότε γνωρίζετε όλα τα νούμερα και μπορείτε να γνωρίζετε τι πήγε καλά έτσι ώστε να το επαναλάβετε και αν κάτι δεν πήγε καλά να το βελτιώσετε. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να δοκιμάσετε και να πειραματιστείτε γιατί αλλιώς δεν θα γνωρίζετε ποια είναι αυτά τα στοιχεία που λειτουργούν θετικά για την επιχείρηση σας και τις ανάγκες του κοινού σας.
Αυτά είναι τα συστατικά μιας επιτυχημένης στρατηγικής digital marketing που αν τα ακολουθήσετε θα έχετε σίγουρα το καλύτερο αποτέλεσμα για την επιχείρησή σας.
Mας εμπιστεύονται














