fbpx

Επενδύοντας στο ψηφιακό περιεχόμενο.

Επενδύοντας στο ψηφιακό περιεχόμενο

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να αξιοποιηθεί ένα πλήθος εργαλείων και τεχνικών όμως η πραγματική επένδυση είναι η προώθηση μέσω του μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing). Πρόκειται για ένα υπερόπλο προβολής που μπορεί να τοποθετήσει τη δημόσια παρουσία της επιχείρησής μας αν χρησιμοποιηθεί σωστά σε ένα ξεχωριστό επίπεδο.

Ο ψηφιακός καταναλωτής όπως ήδη γνωρίζουμε προετοιμάζει τις αγορές του για μεγάλο χρονικό διάστημα και αναζητά λεπτομερείς πληροφορίες για τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν. Έτσι αν καταφέρουμε να δημιουργήσουμε ένα ελκυστικό και χρήσιμο υλικό τότε θα καταφέρουμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του κοινού μας και θα ενισχύσουμε το ενδιαφέρον του για το αντικείμενό μας.

Από τεχνικής άποψης ταυτόχρονα θα αυξήσουμε τη συνολική μας παρουσία στο διαδίκτυο κι αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την εξέλιξη μας στις λίστες κατάταξης των μηχανών αναζήτησης και τη δημιουργία αλληλεπιδράσεων μεταξύ των ψηφιακών καναλιών που χρησιμοποιούμε προς όφελος της συνολικής τους απόδοσης. Το ψηφιακό περιεχόμενο έχει πολλές μορφές όπως κείμενο, βίντεο, εικόνα, ήχο και άλλα. Ανάλογα λοιπόν με τον κλάδο δραστηριοποίησής μας και τον τύπο περιεχομένου που επιθυμούμε να δημιουργήσουμε είναι πιθανόν πως θα χρειαστούμε ειδικό εξοπλισμό αλλά και εξωτερικούς εξειδικευμένους συνεργάτες ώστε να πετύχουμε το καλύτερο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Επενδύοντας στο ψηφιακό περιεχόμενο
Επενδύοντας στο ψηφιακό περιεχόμενο

Μερικές πηγές άντλησης θεματολογίας μπορεί να είναι οι ακόλουθες: τα εταιρικά νέα με άλλα λόγια τα νέα μιας επιχείρησης μπορεί να προσελκύσουν το κοινό αν πρόκειται για παράδειγμα για μία νέα τεχνολογία της επιχείρησής μας ή μια ενέργεια κοινωνικής ευθύνης και υποστήριξης μιας ευαίσθητης ομάδας ή την ιστορική της διαδρομή ή τη προβολή ενός δύσκολου έργου που μπόρεσε να υλοποιήσει. Μια άλλη θεματολογία θα μπορούσε να είναι οι γνώμες και οι συμβουλές. Η μεταφορά απόψεων και γνώσεων προς το κοινό είναι το πολυεργαλείο του Content Marketing. Επίσης οι παρουσιάσεις αποτελούν μια θεματολογία καθώς η παρουσίαση θεμάτων που σχετίζονται με τα προϊόντα μας, την κατασκευή τους, τα χαρακτηριστικά τους, τη λειτουργία χρήσης τους είναι πάντα συναρπαστικά για το κοινό. Οι οδηγίες χρήσης και συντήρησης ακόμη αποτελούν σημαντική θεματολογία διότι πολύς κόσμος αναζητά πληροφορίες στο διαδίκτυο για τον τρόπο χρήσης και συντήρησης των προϊόντων που έχει αγοράσει ή πρόκειται να προβεί σε αγορά. Οι συνεντεύξεις αποτελούν μια αποτελεσματική πρακτική στο μάρκετινγκ περιεχομένου εάν βγούμε οι ίδιοι στο φως της δημοσιότητας και περιγράψουμε τη φιλοσοφία μας και την σπουδαία δουλειά που κάνουμε για τους πελάτες μας. Καταλήγοντας, σε ορισμένα προϊόντα έχουμε τη δυνατότητα μέσω διαδικτύου να παράσχουμε μια ζωντανή επίδειξη της λειτουργίας τους τα λεγόμενα live demos.

Το ιδιαίτερα επιδραστικό περιεχόμενο μπορεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού αλλά ταυτόχρονα και να το οδηγήσει αρκετά βήματα μπροστά στη διαδικασία διαμόρφωσης της αγοραστικής απόφασης. Για να δώσουμε μορφή στις ιδέες σχετικά με όλους τους τύπους περιεχομένου θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα πλήθος διαφορετικών υλικών μάρκετινγκ όπως κείμενο, φωτογραφία, video, slide show, podcast και άλλα. Για την δημοσίευση όλων αυτών των τύπων περιεχομένου θα χρειαστεί να δημοσιεύσουμε το υλικό μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην ιστοσελίδα μας, στο blog μας ή και σε συνδυασμό μέσων για παράδειγμα να δημοσιεύσουμε ένα απόσπασμα ενός άρθρου μας στο Facebook και να προβάλλουμε την συνέχεια στο blog μας.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν …

Θέλετε να κάνετε το επόμενο ψηφιακό βήμα στην επιχείρησή σας?

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Επικοινωνία!