fbpx

Ψυχολογία των Χρωμάτων: πως να αυξήσετε τις μετατροπές σας

Ψυχολογία των Χρωμάτων: πως να αυξήσετε τις μετατροπές σας

Για να διαβάζετε αυτό το άρθρο, το πιο πιθανό είναι ότι ήδη θα ξέρετε το ποιος ακριβώς είναι ο κλάδος δραστηριοποίησης της επιχείρησής σας, η εξειδίκευσή σας, καθώς και θα γνωρίζετε ήδη σε έναν καλό βαθμό τους πελάτες σας. Επίσης, το site σας θα δουλεύει απρόσκοπτα.

Πριν προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα, θα πρέπει να λάβετε ακόμα έναν παράγοντα υπόψη: παρατηρήστε καλύτερα τα χρώματα και τους συνδυασμούς των χρωμάτων που χρησιμοποιείτε στο site σας.

Σε αυτό το άρθρο δε θα μιλήσουμε για το branding ή για το τι είναι αισθητικά όμορφο. Θα μιλήσουμε για την ψυχολογία των χρωμάτων, τον αντίκτυπο που έχουν τα χρώματα στους πελάτες σας και κατά συνέπεια στο ποσοστό μετατροπών σας. Μπορεί να μη το συνειδητοποιείτε, αλλά τα χρώματα έχουν πολλές περισσότερες ποιότητες που τα χαρακτηρίζουν πέραν από την αισθητική.

Τα χρώματα που χρησιμοποιείτε παίζουν καθοριστικό ρόλο στις καταναλωτικές αποφάσεις που λαμβάνουν οι πελάτες σας. Ακόμα και μικροαλλαγές όπως αλλαγή του χρώματος ενός κουμπιού μπορούν να έχουν δραματικά αποτελέσματα στο πόσο αποδοτικό και επιτυχημένο είναι το site σας, ενώ μια στρατηγικά φτιαγμένη χρωματική παλέτα είναι σε θέση να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη δύναμη και την αναγνωρισιμότητα του brand σας. Ας δούμε τα χρώματα σε μεγαλύτερο βάθος.

Τι είναι η ψυχολογία των χρωμάτων;

Η ψυχολογία των χρωμάτων είναι η επιστήμη, η οποία μελετά το πως τα χρώματα επηρεάζουν την ανθρώπινη συμπεριφορά. Στην πράξη, αυτό που κάνει η συγκεκριμένη επιστήμη είναι να ερευνά το πως τα χρώματα επηρεάζουν και παραμετροποιούν τις πράξεις και τις αντιδράσεις μας.

Γενικότερα, η ψυχολογία των χρωμάτων χρησιμοποιείται για να καταλάβουμε καλύτερα τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι όλοι οι καταναλωτές αντιδρούν με τον ίδιο τρόπο στα ίδια χρώματα. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη συνταγή της επιτυχίας όσον αφορά τη χρήση των χρωμάτων.

Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι η ψυχολογία των χρωμάτων είναι κάτι το τελείως θεωρητικό. Αντιθέτως, έχει ανοίξει νέες προοπτικές και μας έχει δώσει τη δυνατότητα να κατανοήσουμε τον ανθρώπινο εγκέφαλο και να καταλήξουμε σε αδιαμφισβήτητα συμπεράσματα.

Για παράδειγμα, έρευνες έχουν δείξει ότι οι καταναλωτές χρειάζονται μόλις μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου για να σχηματίσουν μια άποψη για το πόσο καλό είναι το αισθητικό κομμάτι της ιστοσελίδας σας. Επιπλέον, τα χρώματα είναι ικανά να αλλάξουν τόσο τη διάθεσή μας, όσο και να δημιουργήσουν συναισθήματα.

Δεν έχει σημασία το ποιος είναι ο κλάδος δραστηριοποίησης σας. Είτε πουλάτε ρούχα, είτε οπτικοακουστικό εξοπλισμό, είτε παρέχετε υπηρεσίες, το σημαντικό είναι να μπορέσετε να αξιοποιήσετε τα χρώματα με τρόπο που να εξυπηρετούν με τέλειο τρόπο κάθε κομμάτι της στρατηγικής σας στο marketing. Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιος ιδανικός τρόπος για να γίνει αυτό. Χρειάζεται να κάνετε δοκιμές.

Παρανοήσεις σχετικά με τη ψυχολογία των χρωμάτων

Παρόλο που τα επιστημονικά δεδομένα είναι, έχουν διερευνηθεί πολλές έρευνες στους καταναλωτές όσον αφορά στην ψυχολογία των χρωμάτων. Για παράδειγμα, έχει γίνει μια μελέτη, η οποία πραγματεύεται το πως τα χρώματα επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά.

Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα που θα λύσουν όλα σας τα προβλήματα. Η εντύπωση που αφήνει ένα χρώμα, καθώς και η επίδρασή του μπορούν να διαφέρουν ανάλογα με το σκοπό της διαφήμισής σας, καθώς και το καταναλωτικό κοινό στο οποίο και στοχεύετε. Ενδεικτικά, μερικοί παράγοντες που επηρεάζουν την επίδραση ενός χρώματος είναι:

  • ο κλάδος δραστηριοποίησης
  • η κουλτούρα της εταιρείας σας
  • οι πεποιθήσεις του κοινού σας
  • το φύλο
  • οι ατομικές προτιμήσεις

Επίσης, μπορεί να συναντήσετε άρθρα που επιμένουν ότι κάποια χρώματα μπορεί να λειτουργήσουν καλύτερα σε συγκεκριμένες καμπάνιες. Αυτό δεν ισχύει. Θα πρέπει να κάνετε δοκιμές με συνδυασμούς χρωμάτων για να δείτε το τι ταιριάζει καλύτερα σε μια καμπάνια ή στο site σας.

Που χρησιμοποιείται η ψυχολογία των χρωμάτων;

Τα χρώματα μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τους καταναλωτές κατά το ταξίδι τους προς την αγορά και στον κύκλο πωλήσεων. Είτε αναπτύσσετε λογισμικό, είτε γράφετε κάποιο βιβλίο, είτε απλά θέλετε να ενισχύσετε το branding της επιχείρησής σας, τα χρώματα επηρεάζουν την ανταπόκριση των καταναλωτών.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε την επιρροή που έχουν τα χρώματα στο site σας σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, όπως:

  • στα hero sections
  • στους τίτλους
  • στο περίγραμμα
  • στο φόντο
  • στα κουμπιά
  • στα pop ups

Ωστόσο, αυτά που θα αναλύσουμε μπορείτε να τα εφαρμόσετε και σε άλλους τομείς. Για παράδειγμα:

  • λογότυπο
  • branding
  • landing page
  • μενού
  • email marketing
  • δημοσιεύσεις σε social media
  • φωτογραφίες εξωφύλλου
  • σχεδιασμός προϊόντων
  • βίντεο

Το όλο θέμα είναι στο να χρησιμοποιήσετε τα χρώματα με σωστό τρόπο.

Γιατί είναι σημαντική η ψυχολογία των χρωμάτων;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα χρώματα για να επικοινωνήσετε την αξία σας, καθώς και για να πουλήσετε ένα προϊόν. Για παράδειγμα, η Coca Cola, η οποία προσφέρει εξαιρετικά προϊόντα, χρησιμοποιεί το δικό της χαρακτηριστικό έντονο κόκκινο χρώμα για να γιορτάσει τα 125 χρόνια από τη δημιουργία της.

Screenshot 2022 10 08 011549

Η προσωπικότητα και ο χαρακτήρας που έχει το brand σας είναι ύψιστης σημασίας. Τα κύρια χαρακτηριστικά της σωστής επιλογής ενός χρώματος είναι:

  • Σαφής σκοπός χρήσης: το design της σελίδας σας και η φωνή του brand σας μπορούν να ενισχυθούν αρκετά με το σωστό συνδυασμό χρωμάτων. Αν δε γνωρίζετε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν και εκφράζονται οι εν δυνάμει πελάτες σας, τότε μπορεί να χαθείτε στον ωκεανό του ανταγωνισμού.
  • Πρώτη εντύπωση: η προσεκτική χρήση των χρωμάτων για να δημιουργήσετε μια ισχυρή πρώτη εντύπωση μπορεί να μαγνητίσει αυτούς που επισκέπτονται τη σελίδα σας για πρώτη φορά, ενώ παράλληλα θα κάνει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας ακόμα πιο πιστούς.
  • Διατήρηση πελατών και νέα leads: η έξυπνη χρήση των χρωμάτων μπορεί να απογειώσει τις εγγραφές στο mailing list σας, να εμπνεύσει τους πελάτες που επιστρέφουν σε εσάς και να δώσει έναν παραπάνω λόγο στους ανθρώπους να μοιραστούν το brand σας με την οικογένεια και τους φίλους τους.

Ωστόσο, να θυμάστε ότι η ψυχολογία των χρωμάτων σχετίζεται άμεσα με τη μνήμη και τις εμπειρίες που έχει κάποιος. Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να έχει μια υπέροχη εμπειρία ενόσω φοράει μια κίτρινη μπλούζα, ενώ τρώει σε ένα φαστφουντάδικο με κίτρινα χρώματα, ενώ κάποιος άλλος να έχει συνδέσει το κίτρινο χρώμα με άσχημες αναμνήσεις.

Πως να χρησιμοποιήσετε την ψυχολογία των χρωμάτων για να αυξήσετε τις μετατροπές

Η βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπής (CRO – Conversion Rate Optimization) είναι ένα καίριο κομμάτι ενός πραγματικά επιτυχημένου site. Ο στόχος είναι να αυξηθεί το ROI (Return On Investment) και να αυξήσετε το κέρδος σας χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο ανταγωνισμός που υπάρχει.

Παρόλο που τα χρώματα σχετίζονται άμεσα με το χαρακτήρα μας, η ψυχολογία των χρωμάτων είναι κάτι που θα πρέπει να αξιοποιήσετε και να διερευνήσετε σε βάθος για να ενισχύσετε την όλη στρατηγική του marketing σας. Παρακάτω θα δούμε μερικά tips, τα οποία και θα πρέπει να λάβετε υπόψη.

Ποια χρώματα προτιμά κάθε φύλο;

Δεν είναι πάντοτε το ίδιο εύκολο να προσδιορίσουμε τις χρωματικές προτιμήσεις ενός ατόμου. Μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές μελέτες στο ίντερνετ και όπως είναι φυσικό, δε συμφωνούν όλες μεταξύ τους. Παρόλα αυτά, όπως φαίνεται, τόσο οι γυναίκες όσο και οι άντρες έχουν κάποιες προφανείς γενικές προτιμήσεις.

Σύμφωνα με μια μελέτη, οι γυναίκες γενικότερα προτιμούν τα εξής χρώματα:

  • μωβ
  • πράσινο
  • κόκκινο
  • μπλε

Και οι άντρες προτιμούν αυτά τα χρώματα, αλλά σε πιο ανοιχτούς τόνους.

Screenshot 2022 10 08 011737

Μια άλλη έρευνα δείχνει επίσης παρόμοια αποτελέσματα, τουλάχιστον για τις γυναίκες, υποστηρίζοντας ότι γενικότερα τους αρέσουν τα μπλε, τα πράσινα και το χρώμα της λεβάντας. Όταν πρόκειται για χρώματα τα οποία αυξάνουν τις μετατροπές ανεξαρτήτως φύλου, τότε συστήνεται το κόκκινο, το πράσινο, το μπλε, το μωβ, το μαύρο, καθώς και το πορτοκαλί.

Παρόλα αυτά, να θυμάστε ότι δεν υπάρχει πλέον η δυαδικότητα των φύλων. Αυτό σημαίνει ότι το να διαλέξετε, για παράδειγμα, ένα χρώμα που αρέσει στους άντρες, μπορεί τελικά να μην είναι και τόσο αποτελεσματικό όσο θα περιμένατε. Επίσης, ορισμένα χρώματα χρησιμοποιούνται για να εκφράσουν ορισμένες ποιότητες. Ας ρίξουμε μια αναλυτικότερη ματιά.

Μπλε = Εμπιστοσύνη

Το μπλε είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την εμπιστοσύνη. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο πολλά οικονομικά ινστιτούτα το επιλέγουν. Το PayPal, η Capital One και η Bank of America είναι μόνο μερικές από τις εταιρείες που χρησιμοποιούν το μπλε στις χρωματικές τους παλέτες.

Screenshot 2022 10 08 011837

Παρόλο που οι διαφορετικές αποχρώσεις του μπλε εκφράζουν και κάτι άλλο, γενικότερα συμβολίζει:

  • την ασφάλεια
  • την αφοσίωση
  • την υπευθυνότητα

Όλα αυτά είναι χαρακτηριστικά τα οποία θα θέλαμε όλοι μας να έχει ένα οικονομικό ινστιτούτο που επιλέγουμε. Ωστόσο, παρόλο που το μπλε θεωρείται από πολλούς ως μια γενική ασφαλής επιλογή, ίσως δεν είναι και το πιο κατάλληλο χρώμα για συσκευασία φαγητού. Έρευνες έχουν δείξει ότι το μπλε έχει κατασταλτική δράση όσον αφορά την όρεξή μας για φαγητό, όμως δε συμφωνούν όλοι με αυτήν την άποψη.

Κίτρινο = Προσοχή

Το κίτρινο μπορεί να σηματοδοτήσει την προσοχή. Οι προειδοποιητικές πινακίδες, τα φανάρια και οι πινακίδες που τοποθετούνται για το βρεγμένο πάτωμα χρησιμοποιούν το κίτρινο χρώμα. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι και κακό. Το κίτρινο είναι επίσης ένα χρώμα, το οποίο συνδέεται με τη ζεστασιά, τη θετικότητα και την χαρά.

Το κίτρινο εμπνέει τη δημιουργικότητα, τη χαρά και την αυτοπεποίθηση. Επίσης, κάθε απόχρωση μπορεί και να πει και κάτι διαφορετικό. Για παράδειγμα, το ανοιχτό κίτρινο συνήθως σημαίνει προειδοποίηση και ενθουσιασμό, ενώ το πιο χρυσίζον κίτρινο εμπνέει την περιέργεια.

Πράσινο = Περιβάλλον και προϊόντα εξωτερικού χώρου

Το πράσινο έχει συνδεθεί με τον εξωτερικό χώρο, τη φύση και το περιβάλλον. Όταν βλέπουμε ένα προϊόν σε πράσινη συσκευασία, τότε αυτομάτως σκεφτόμαστε ότι είναι είτε υγιεινό, είτε ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον. Επιπλέον, το πράσινο πυροδοτεί τη δημιουργικότητα, την καινοτομία, καθώς και την ισορροπία.

Αν το site σας έχει να κάνει με τη φύση, το περιβάλλον, τα βιολογικά προϊόντα ή τον εξωτερικό χώρο, τότε το πράσινο είναι ένα χρώμα, το οποίο θα πρέπει να εντάξετε στην παλέτα σας.

Πορτοκαλί = Θετικότητα

Το πορτοκαλί είναι ένα θετικό χρώμα, το οποίο συνδέεται με την χαρά, την επιτυχία και την αποφασιστικότητα. Ακόμα, προσθέτει την αίσθηση της ζεστασιάς, ενώ παράλληλα δείχνει κι λιγότερο επιθετικό από ότι το κόκκινο.

Όπως και άλλα θερμά χρώματα, το πορτοκαλί δίνει ενέργεια, τραβά την προσοχή των καταναλωτών και προωθεί τις αυθόρμητες αγορές. Για παράδειγμα, η Amazon χρησιμοποιεί το πορτοκαλί για να ωθήσει τους χρήστες να κάνουν μια κίνηση.

Το πορτοκαλί δίνει την αίσθηση του επείγοντος, το οποίο μπορεί να κάνει το μήνυμά σας πιο αξιοπρόσεκτο και να ωθεί τους ανθρώπους να αναλάβουν δράση πολύ πιο εύκολα. Το πορτοκαλί λειτουργεί καλύτερα όταν συνδυάζεται με άλλες θερμές αποχρώσεις, αλλά να θυμάστε ότι θα πρέπει να το χρησιμοποιείτε με φειδώ. Δοκιμάστε να το χρησιμοποιήσετε σε στοιχεία που οδηγούν σε μετατροπές, για παράδειγμα στα κουμπιά που θέλετε να τα κάνετε να ξεχωρίζουν.

Μαύρο = Κομψότητα και πολυτέλεια

Παρόλο που το μαύρο είναι ένα σκοτεινό χρώμα, αποτελεί μια πολύ συνήθης επιλογή για luxury προϊόντα. Παρά τη μυστηριώδη φύση του, το μαύρο αποπνέει κομψότητα, πολυτέλεια και φινέτσα.

Στην ψυχολογία των χρωμάτων, το μαύρο αντιπροσωπεύει την εξουσία, τη δύναμη και το κύρος. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η Prada, η Rolls Royce και η Chanel το έχουν επιλέξει και το χρησιμοποιούν και στα λογότυπά τους.

Screenshot 2022 10 08 012021

Ωστόσο, brands όπως η Chanel προσέχουν ώστε το μαύρο να μην είναι το κυρίαρχο χρώμα στις ιστοσελίδες τους, παρόλο που παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην χρωματική τους παλέτα.

Χρησιμοποιήστε τα βασικά χρώματα για τα CTA σας

Πολλαπλές μελέτες έχουν ερευνήσει το ποια είναι τα καλύτερα χρώματα που μπορείτε να βάλετε στα CTA σας. Όπως ήδη μπορεί να έχετε υποψιαστεί αυτές οι μελέτες διαφωνούν μεταξύ τους. Όμως τα πιο γνωστά brands δείχνουν μια προτίμηση προς τα πιο ανοιχτά χρώματα, όπως το κόκκινο, το μπλε και το πράσινο.

Από την άλλη, υπάρχει και η Amazon, η οποία χρησιμοποιεί το πορτοκαλί χρώμα. Όπως και να ‘χει, το πιο σημαντικό πράγμα που θα πρέπει να προσέξετε στα CTA σας δεν είναι απαραίτητα το χρώμα: πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη σημασία στην αντίθεση, το κοινό, καθώς και το γενικό παλμό που θέλετε να μεταδίδει το brand σας.

Και τι γίνεται με το άσπρο στην ψυχολογία των χρωμάτων;

Ο κενός χώρος και το άσπρο είναι υψίστης σημασίας για το website design. Δίνει την αίσθηση πως τα πάντα είναι πιο τακτοποιημένα και δίνει ένα πιο αρμονικό χαρακτήρα στο design σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το άσπρο. Για παράδειγμα:

  • σε απλά και μίνιμαλ design
  • στην τυπογραφία για να προσθέσετε αντίθεση
  • σε συνδυασμό με κάποιο άλλο χρώμα για να δώσετε αυτόν τον αέρα διαφοροποίησης

Αν παρόλα αυτά δεν σας αρέσει το καθαρό λευκό, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο πιο θερμό λευκό, όπως το ιβουάρ.

Βέλτιστες πρακτικές στην ψυχολογία των χρωμάτων

Η ανανέωση των χρωμάτων σας δε σημαίνει πάντοτε ότι πρέπει να ξεκινήσετε και πάλι από την αρχή. Μπορείτε να μην είστε σε θέση να δημιουργήσετε την εταιρική σας ταυτότητα από την αρχή, να φτιάξετε την παλέτα, τα χρώματα της τυπογραφίας, αλλά μην ανησυχείτε: υπάρχουν ακόμα πράγματα τα οποία μπορείτε να κάνετε.

Ας δούμε μερικά tips της ψυχολογίας των χρωμάτων, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο marketing για να αυξήσετε τις μετατροπές σας.

Προτείνετε αλλαγές

Αν συνεργάζεστε με designes και δεν σας αρέσει κάτι που έχουν κάνει, τότε πείτε την άποψή σας. Για παράδειγμα, αν πουλάτε προϊόντα υψηλής κλάσης, τότε δεν είναι σοφό να χρησιμοποιήσετε ένα λογότυπο που μοιάζει κάπως ερασιτεχνικό. Εξηγήστε τους το γιατί πιστεύετε πως οι συγκεκριμένες επιλογές δεν εξυπηρετούν το brand σας και δώστε τους μια κατεύθυνση.

Χρησιμοποιήστε χρώματα που κολακεύουν την ήδη υπάρχουσα παλέτα σας

Σίγουρα θα πρέπει να αναπροσαρμόσετε την παλέτα σας σύμφωνα με την ψυχολογία των χρωμάτων. Απλά θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα χρώματα που θα χρησιμοποιήσετε ότι συνδυάζονται με αυτά του brand σας, καθώς και το ότι προκαλούν τα συναισθήματα που θέλετε να δημιουργήσετε. Αν για παράδειγμα θέλετε να χρησιμοποιήσετε το μπλε, τότε μπορείτε να το συνδυάσετε με κάποια απόχρωση του κίτρινου για να δημιουργήσετε το αίσθημα της θετικότητας.

Κάντε δοκιμές

Αν θέλετε να βελτιστοποιήσετε τις μετατροπές, τότε θα πρέπει να κάνετε δοκιμές για να δείτε το ποιο χρώμα είναι αυτό που λειτουργεί καλύτερα για το brand σας. Για παράδειγμα, το HubSpot παρατήρησε ότι το κόκκινο αποδίδει πολύ καλύτερα από ότι το πράσινο στα κουμπιά του. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι θα ισχύει το ίδιο και για τη δική σας επιχείρηση. Όποιο και αν είναι το χρώμα που θα επιλέξετε, βεβαιωθείτε ότι το χρώμα αυτό θα ξεχωρίζει από οπτικής άποψης και ότι θα σας φέρνει περισσότερες μετατροπές.

Μην ξεχνάτε: τα χρώματα αφορούν τις μετατροπές σας

Φυσικά είναι πάρα πολύ καλό να λάβετε τη γνώμη ενός designer, αλλά θα πρέπει να έχετε εσείς πάντοτε τον τελευταίο λόγο για τα χρώματα του site σας. Στόχος σας δε θα πρέπει να είναι μόνο η καλή αισθητική, αλλά και να έχετε μια χρωματική παλέτα που να αποδίδει καλά. Φροντίστε να εξετάζετε καλά τα χρώματα που χρησιμοποιείτε στις landing pages σας, διότι θα παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο στις μετατροπές σας.

Αποφύγετε το υπερβολικό χρώμα

Τα πολλά χρώματα είναι πολύ πιθανό ότι θα αποσυντονίσουν και ότι θα μπερδέψουν. Φροντίστε να μην το παρακάνετε. Αφήστε το άσπρο να κυριαρχήσει και τονίστε τα βασικά σημεία με άλλα χρώματα.

Συμπέρασμα

Η αξία της ψυχολογίας των χρωμάτων είναι αδιαμφισβήτητη, όμως ακόμα και σήμερα πολλές επιχειρήσεις την αγνοούν. Τα χρώματα που θα επιλέξετε για το site σας, το branding και το marketing έχουν πολύ μεγαλύτερη επιρροή από όσο πιστεύετε.

Καθώς διαλέγετε τη χρωματική σας παλέτα, θα πρέπει να λέτε κι εσείς τη δική σας άποψη. Δε θα πρέπει σε καμία περίπτωση να αφήσετε τον designer να λάβει εξ ολοκλήρου τις αποφάσεις για εσάς. Να έχετε κατά νου το πως θέλετε να νιώθουν οι επισκέπτες του site σας, καθώς και το τι συναισθήματα θέλετε να τους δημιουργήσετε.

Αν στόχος σας είναι να αυξήσετε τις μετατροπές, τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε χρώματα όπως το κόκκινο, το πράσινο και το μπλε. Θυμηθείτε ότι η ψυχολογία των χρωμάτων δε σας εγγυάται λύσεις που ταιριάζουν σε κάθε πρόβλημα, διότι κάθε χρώμα έχει διαφορετική επιρροή σε κάθε άνθρωπο.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν …

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Καλέστε μας στο 23510 24467