fbpx

Site Σύγκρισης Τιμών: Τι ισχύει και τι όχι

Site Σύγκρισης Τιμών: Τι ισχύει και τι όχι

Ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτών ξεκινούν την έρευνα αγοράς τους μέσα από τα site σύγκρισης τιμών. Τα 2 μεγαλύτερα site σύγκρισης αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι το Skroutz.gr και το BestPrice.gr. Υπάρχουν πολλά ακόμα, αλλά υστερούν σε επισκεψιμότητα σε σχέση με τα 2 κορυφαία.

Τα site σύγκρισης τιμών είναι βασικά εργαλεία δημιουργίας traffic, που συνήθως εμφανίζουν υψηλό ποσοστό conversion rate, καθώς ο καταναλωτής που θα μπει στο site ενδιαφέρεται πραγματικά για το προϊόν, το έχει ψάξει και έχει επιλέξει να επισκεφθεί εσάς.

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα αυτού του τρόπου διαφήμισης είναι ότι και πάλι πληρώνετε βάσει αποτελεσματικότητας. Αν μπείτε στο Skroutz.gr και αυτό δε σας φέρει κίνηση και πωλήσεις, τότε πολύ απλά δε χρεώνεστε.

Το βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι δε χρειάζεται καθόλου χρόνος για τη διαχείριση. Από τη στιγμή που θα κάνετε συμφωνία με το Skroutz.gr ή με το BestPrice.gr, τα πάντα γίνονται αυτόματα. Κάθε φορά που προσθέτετε ένα νέο προϊόν ή που αλλάζετε μια τιμή ή που κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή στα προϊόντα σας, αυτά τα site ενημερώνονται μέσα σε ελάχιστο χρόνο.

Αν έχετε χρόνο είναι πολύ ωφέλιμο να παρακολουθήσετε τα στατιστικά που σας δίνουν. Μπορείτε να δείτε ανά εβδομάδα ποια προϊόντα σας συγκέντρωσαν τα περισσότερα κλικ, οπότε μπορείτε να ψάξετε λίγο παραπάνω και να δείτε αν όντως αυτά τα κλικ μετατράπηκαν σε πωλήσεις.

Site Σύγκρισης Τιμών: Τι ισχύει και τι όχι

Αν δε μετατράπηκαν σε πωλήσεις, τότε μάλλον θα πρέπει να αλλάξετε κάτι. Μπορεί να χρειαστεί να αλλάξετε τις φωτογραφίες, τα κείμενα, ακόμα και να προσθέσετε κάποιο επιπλέον κίνητρο αγοράς, όπως επιπλέον έκπτωση ή κάποιο δώρο.

Βέβαια, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν ταξινομούνται όλα τα προϊόντα στα site σύγκρισης τιμών, διότι πρέπει να πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις.

Καταρχάς, θα πρέπει οι φωτογραφίες των προϊόντων σας να έχουν λευκό φόντο. Το προϊόν που θα ανεβάσετε θα πρέπει να είναι συγκρίσιμο με κάποιο άλλο, δηλαδή θα πρέπει να το έχει και κάποιο άλλο eshop.

Αν έχετε κάποιο προϊόν που κυκλοφορεί σε πολλά χρώματα, τότε για να το δεχτούν τα site σύγκρισης τιμών, θα πρέπει το κάθε χρώμα να έχει ξεχωριστό κωδικό και καταχώριση.

Παρόλα αυτά αν έχετε κάποιο προϊόν το οποίο δεν έχει ταξινομήσει το Skroutz, τότε θα σας στείλει ένα μήνυμα εξηγώντας το γιατί, ώστε να προβείτε σε διορθωτικές ενέργειες.

Το μειονέκτημα αυτών των σελίδων είναι ότι πολλές φορές για να πάρετε πωλήσεις πρέπει να συρρικνώσετε το κέρδος σας κατά πολύ, ειδικά αν πουλάτε επώνυμα προϊόντα. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι υπάρχουν κολοσσοί του λιανεμπορίου αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα που δεν βρίσκονται στα site σύγκρισης τιμών.

Επίσης, αυτοί που χρησιμοποιούν τα site σύγκρισης τιμών συνήθως κάνουν ενδελεχή έρευνα αγοράς για το προϊόν που τους ενδιαφέρει και συνήθως το κύριο κριτήριό τους είναι η τιμή.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν …

Θέλετε να κάνετε το επόμενο ψηφιακό βήμα στην επιχείρησή σας?

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Επικοινωνία!